loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 393 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

آبشارهای دیدنی و زیبای ایران

ایران به دلیل کوهستانی بودن 186 آبشار دارد که در شمار دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ایران هستند؛  در بین استان های کشور مازندران و لرستان به ترتیب بیشترین آبشارهای ایران را در خود جایی داده اند.

در ایران، دشت ها، کوه ها، جلگه ها، کویرها و آبشارهای محسور کننده ای را می توان دید؛ اما امروز از بین این دیدنی ها، زیباترین آبشار های ایران را به شما معرفی می کنیم. آبشارهایی که چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

1. به زیبایی ریجاب

اگر به دیدن آبشار دائمی ریجاب رفتید مطمئن باشید که مجموعه ای از زیباترین و پرآب ترین آبشارهای ایران را باید در دامنه های زاگرس در غرب ایران را خواهید دید. آبشار پیران در شهرستان «سرپل ذهاب» کرمانشاه یکی از زیباترین آن ها و در عین حال ناشناخته ترین آبشارهای ایران هم در همین دامنه ها قرارگرفته و با حدود 100 متر ارتفاع باید آن را یکی از بلندترین آبشار های ایران دانست. این آبشار را، هم به اسم «ریجاب» و هم به «پیران» می شناسند. برای رسیدن به آن باید از سرپل ذهاب حدود 10 کیلومتر به سمت روستای شالان بروید و بعد از حدود یک ربع پیاده روی به منطقه کوهستانی و بکر آبشار برسید. ممکن است وقتی برای تماشای آبشار می روید، صخره نوردانی را در حال صعود از دیواره های صخره های اطرافش ببینید.

آبشارهای زیبا و دیدنی ایران ، زیباترین آبشار ، آبشارهای ایران

درباره ارتفاع این آبشار 3 طبقه بسیار اختلاف است. از صد متر تا صد و هشتاد متر برای ارتفاع این آبشار بیان شده است. اما می توان اینطور تفسیر نمود که اگر تمام طبقات این آبشار را واحد در نظر بگیریم و محل برخورد آب را پایین ترین قسمت بدانیم، می شود گفت «آبشار ریجاب» شاید بلندترین آبشار ایران است.

2. به دست نخوردگی شِوی

آبشار شوی در سردشت دزفول و بافاصلهٔ کمی از استان لرستان در 10 کیلومتری ایستگاه راه آهن تله زنگ و در مسیر راه آهن سراسری تهران – جنوب واقع شده است. شوی یا «تله زنگ» اگر بزرگ ترین آبشار ایران نباشد، دست کم یکی از آن هاست؛ این آبشار هم ازلحاظ طول و هم از عرض، یکی از بی مثال ترین آبشار ایران است که در رشته کوه های زاگرس واقع شده است. آبشار شوی به زبان لری نامی زنانه به معنی لطافت است.

این آبشار با حدود 90 متر ارتفاع. «سرتنگ» سرچشمه می گیرد، از دهانه غاری بیرون می آید و در یک مسیر کوهستانی و سخت، راه طی می کند تا از یکی از دره های شهرستان بخش «سردشت» پایین می ریزد.

آبشارهای زیبا و دیدنی ایران ، آبشارهای ایران ، بلندترین آبشار ایران

سختی طبیعتی که شوی در آن جاری است، باعث می شود تا مسافران این آبشار، بکرترین مناظر طبیعت ایران را در مسیر رسیدن به آن و اطرافش تماشا کنند و هر که هم شوی می خواهد باید جور یک راهپیمایی دو تا 6 ساعته در این کوهستان را بکشد. اگر مسیر ریلی را ترجیح می دهید، باید در ایستگاه تله زنگ از قطار پیاده شوید و اگر هم مسیر جاده را دوست دارید باید از سمت دزفول و «شیهون» راهی شوید.

3. آبشار لاتون

آبشار لاتون در شهر آستارا، بلندترین آبشار کشور است و فاصله آن از روستای کوته کومه، حدود شش کیلومتر است که پس از 5/3 ساعت می توان به آن رسید. در این مسافت در حدود 750 متر ارتفاع زیاد می شود. در مسیر صعود به آبشار لاتون به روستای قدیمی آسیو شوان نیز می رسید که تقریبا خالی از سکنه است. 

آبشارهای زیبا و دیدنی ایران ، بلندترین آبشار ایران ، دیدنی های ایران

به زبان تالشی، آسیو به معنی آسیاب و شوان به معنی کنار رودخانه است.  حجم آب آبشار در فصول مختلف سال متفاوت است ولی در تمام فصول آب دارد. اگر به لاتون رسیدید باید خیلی مراقب باشید چون آبشار خطرناکی است و چند وقت پیش کوهنوردی هنگام بالارفتن از این آبشار پرت شد و جان خود را از دست داد.

4. آبشار سمیرم

آبشار سمیرم در جنوب اصفهان گاهی ارتفاعی بیش از 70 متر پیدا می کند. آب این آبشار از چشمه ساران و ارتفاعات بالادست آن سرچشمه می گیرد و از بالای تخته سنگ صخره ای صاف و عظیم به بیرون می جهد. در اطراف این آبشار زیبا که از جهت طبیعی مکان بسیار دیدنی و جذابی است، محلی برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده که این خود باعث جلب گردشگران بیشتر در اطراف این آبشار شده است. همچنین گردشگران غیر از این آبشار می توانند از غاری که نزدیک آن وجود دارد نیز دیدن کنند.

آبشارهای زیبا و دیدنی ایران ، دیدنی های ایران ، مناطق گردشگری ایران

غار اشکفت رز با ورودی آبشار سمیرم دو کیلومتر فاصله دارد و از سقف و دیواره های غار آب فرو می ریزد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبشار بی نظیر و دیدنی ایران + تصاویر - نمناک

namnak.com/27865-آبشار-ایران.html
آبشار و آبشارهای زیبای ایران و بلندترین آبشار ایران و آبشار سمیرم و آبشار لاتون و ریجاب و زیباترین مناطق گردشگری ایران را بشناسید.

هفت آبشار زیبا و بی نظیر ایران؛ تصاویر - بورس نیوز

www.boursenews.ir/fa/news/.../هفت-آبشار-زیبا-و-بی-نظیر-ایران-تصاو...
در این گزارش به معرفی هفت آبشار بی نظیر این سرزمین زیبای 4 فصل می پردازیم: ... در کوه تاف انواع گیاهان دارویی می رویند و دارای طبیعتی زیبا و دیدنی است.

دیدنی ترین مکانهای دیدنی ایران - زیباترین

beautiful-pictur.blogsky.com/1392/02/05/post.../Spectacular-places-Iran
دراین پست زیباترین عکسهای دیدنی ترین نقاط ایران را. خدمت تمام ... آبشار شیرآباد از دیگر دیدنیهای بی نظیر ایران است آبشار شیرآباد در شهرستان خان به بین و در ۶ ...

خبرگزاری تسنیم - آبشار بیشه لرستان، جاذبه‌ای بی‌نظیر در ...

www.tasnimnews.com/.../آبشار-بیشه-لرستان-جاذبه-ای-بی-نظیر-در-ایر...
آبشار بیشه لرستان، جاذبه‌ای بی‌نظیر در ایران+تصاویر ... در مسیر شهرستان دورود به طرف آبشار بیشه مناطق دیدنی وجود دارد که در کنار رودخانه سزار واقع شده اند که می ...
تصاویر دیدنی از طبیعت بی نظیر منطقه حیران ... دختر 26 ساله بدنساز ایرانی با زیباترین اندام جذاب (عکس) ... عکسی بسیار زیبا از لحظه یخ زدن آبشار نیاگارا.
کرمانشـاه(مناطق دیدنی و توریستی ایران) - کرمانشـاه ششمین کلانشهر ... که کرمانشـاه بهشت ناشناخته گردشگران و سرزمین سنگها,آبشارها و رنگها رو انتخاب می کنند. ..... تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک و بازار سنتی کرمانشـاه و مسجد عمادالدوله از دیدنیهای بی نظیر مرکز ... تصاویری از نان برنجی-نان خرمایی-کاک(سوغات کرمانشـاه).

هفت آبشار زیبا و بی نظیر ایران؛ تصاویر - تی نیوز

tnews.ir/news/4B6042943714.html
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هفت آبشار زیبا و بی نظیر ایران؛ تصاویر. ... در این گزارش به معرفی هفت آبشار بی نظیر این سرزمین زیبای 4 فصل می پردازیم: آبشار لاتون.
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هفت آبشار زیبا و بی نظیر ایران؛ تصاویر – بورس نیوز. به گزارش ... در این گزارش به معرفی هفت آبشار بی نظیر این سرزمین زیبای 4 فصل می پردازیم : … آنقدر آبشار های ... عکس هایی بی نظیر و دیدنی از مناظر زیبای طبیعت – که.

آبشارهای دیوانه کننده ایران! +عکس - بیتوته

www.beytoote.com/iran/tafrihi/waterfalls1-iran-maddening.html
آبشار اخلمد آبشار ایزی آبشارهای بزرگ ایران, آبشارهای کوچک ایران,آبشار کردکوی,آبشارهای زیبای ایران ... «بیشه» زیبا، یکی دیگر از آبشارهای دیدنی لرستان است. ... کبودوال در 4 کیلومتری جنوب شرقی شهر علی آباد قرار دارد و از کوه بلند هارون سرچشمه می گیرد، پایین می ریزد و در ..... آبشار شیرآباد خان؛ یکی از نقاط بی نظیر گلستان ...

آبشار بیشه لرستان، جاذبه‌ای بی‌نظیر در ایران+عکس

jamejamonline.ir/.../آبشار-بیشه-لرستان،-جاذبه‌ای-بی‌نظیر-در-ایران-عکس
۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آبشار بیشه یکی از جاذبه‌های بی نظیر در لرستان و یکی از زیباترین آبشارهای کشور است که در ... در مسیر شهرستان دورود به طرف آبشار بیشه مناطق دیدنی وجود دارد که در کنار رودخانه سزار واقع ... سه شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 09:30.

معرفی آبشار بی نظیر زرد لیمه + تصاویر - تالاب

www.talab.ir/tourism/iran/fall-zardlime-photos.html
4 فصل سال در مورد افراد مختلف چه می گویند؟ ... معرفی آبشار بی نظیر زرد لیمه + تصاویر ... شده 6000 ساله که حدود 73 پله از آن باقی مانده، آن را به یکی از زیباترین مناطق گردشگری ناشناخته ایران بدل کرده است. ... آشنایی با آبشارهای خارق العاده در جهان ...
20tooon - معرفی مکانهای گردشگری بی نظیر ایران - به نام خدایی که دریا آینه کوچک اوست .... ... ادامه عکس ها و تصاویر کاخ باغچه جوق ماکو. ... آبشار پیران یا آبشار ریجاب یکی از چند آبشار بلند ایران و شاید بلندترین آبشار ایران باشد که در استان ...

6 آبشار باورنکردنی ایران/تصاویر - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../6-آبشار-باورنکردنی-ایرانتصاویر
نقاط دیدنی در کشور ما بسیار زیاد است و از آنجایی که نمی توانیم همه آن ها را در یک مطلب ... آبشار كبودوال در 4 كيلومتري جنوب شهرستان علي آباد واقع شده است. ... دنیا بی نظیر هستند ولیکن هر دو آبشار از بی کفایتی مسئولین این شهرستانها گمنام مانده اند ...

گردشگری - نازوب

www.nazweb.ir/news_cats_23.html
جاذبه های شهرها و کشورها،تصاویر،گردشگری،روستا،شهرها،مکان های دیدنی،مکان های عجیب،طبیعت،جنگل،رودخانه،بیابان،صحرا،کویر،کوه ... معرفی ترسناک ترین آبشار ایران + عکس ... عکس های بی نظیر از گل آرایی کاخ سلطنتی و تاریخی لندن ... زیبا و شگفت انگیزترین مناطق دنیا که باید قبل از مرگ ببینید (تصاویر). 1 2 3 4 ».

آشنایی با غار بی نظیر و دیدنی در ایران (+تصاویر) -آکا

www.akairan.com/.../understanding-unique-spectacular-cave-iran-photos...
۲ روز پیش - آشنایی با غار بی نظیر و دیدنی در ایران تصاویر در این بخش از سایت ایران ... در سمت چپ آب انبارها یک آبشار سنگ زیبا و در پشت آن زیباترین چکنده و ..... استقبال از اکران سینمایی شهرزاد/فروش همه بلیط ها در 4 دقیقه/ گرفتن عکس ...
تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،مناطق دیدنی ... جهان. قبلی 1 2 3 4 بعدی ... آشنایی با غار بی نظیر و دیدنی در ایران (+تصاویر) ... آبشار های زیبایی که نفس را در سینه حبس می کند ...

جاذبه های گردشگری ایران (36 عکس) - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم ها › ایران و ایرانی
۲۱ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - کلیسای ارمنی ها - شمال غرب ایران کلبه ای در شمال ایران روستای اورامانات در شمال ... 4-تکیه بیگلربیگی:(موزه کتاب-اولین پارینه سنگی زاگرس-آیینه کاری ...... بی نظیر بیشه-و ابشار شوی یا همان تله رنگ که به زیباترین ابشار ایران ...
آبشار ویسادار از زیباترین آبشارهای ایران و سومین آبشار مرتفع استان گیلان است. این آبشار به ... آﺑﺸﺎر درﻧﻮع ﺧﻮد ﮐﻢ ﻧﻈﯿﺮ و در اﺳﺘﺎن ﮔﯿﻼن ﺑﯽ ﻧﻈﯿﺮ اﺳﺖ . آﺑﺸﺎر ﺑﺰرگ و .... 4+ -0. پاسخ. با سلام ، متاسفانه در کشور ما به جاذبه های توریستی و گردشگری توجهی نمیشه.
بانک اطلاعات تور , تور, تخفیف هتل ها , آژانس های مسافرتی, اطلاعات گردشگری ایران و جهان و تصاویر, تور نوروز 95, تور دوبی, تور ترکیه, تور تایلند, تور لحظه آخری.
آشنایی با شهرها و کشورها,گردشگری ایران,جاذبه های گردشگری جهان,تور اروپا,مکان های زیارتی,بناهای تاریخی ... تصاویر رویایی از رستوران آبشار ویلا اسکودرو در فیلیپین .... بی نظیر ترین برج های کج شده دنیا +عکس .... اس ام اس ولادت امام علی ۹۲ (4).

خبر ایرانی - با 100 مکان دیدنی در ایران آشنا شوید

newsirani.com/gallery/35821/1/100-مکان-دیدنی-ایران-آشنا-شوید
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه گردشگری خبر ایرانی درصدد است طی این گزارش به معرفی مصور بیش ... شده و از آنجا تا آبشار حدود 4 کیلومتر و تقریبا نیم ساعت راه است مسیر رسیدن ...... 507 و عرض 158 متر است که همانند زنجیری چهار اثر تاریخی بی نظیر دنیا را به هم .... از آن‌ها در منطقه برایس کنیون می‌باشد که تصاویر آن نیز بسیار مشهور است.

عکس بی نظیر گرفته شده از سطح ماه - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=عکس+بی+نظیر+گرفته+شده+از+سطح+ماه+
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نقاشی های بی نظیر و دیدنی سه بعدی بر روی دیوار ... 4 هفته پیش انفورماتیک باشگاه خبرنگاران 4 ... عکس زیبا و دیدنی فضانورد آمریکایی از کوهپایه های برف گرفته ایران! .... به گزارش آکاایران: آبشار هاواسو در گراند کانیون آریزونا آبشار ال نیکو در کوبا آبشار رامونا در آمریکا آبشار یوسمیتو در پارک ملی کالیفرنیا ...
پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون ... bolet استخرهای فوق العاده دیدنی هنگ کنگ +عکس .... 4 نکته درباره مهمان ویزه «سید حسن» ... سخنان بی‌ ادبانه و توهین‌ آمیز یک نماینده؟ ... تصاویر گوشی و جعبه آیفون 5se.
۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تصاویر زیبا از طبیعت دریاچه نئور .... بعد آبشار چشمه ای مارگون در سپیدان فارس ، چشمه کوهرنگ که از دل زردکوه می جوشد زیباترین ..... 4. 8. پاسخ. با تشكر از انتخاب 100 نقطه ديدني ايران ،بايستي اذعان كرد كه مكان هاي مذهبي و ... افسوس كه مجموعه تاريخي بي نظير تاق بستان متعلق (دوره ساساني) واقع دراستان كرمانشاه ...

عکس های دیدنی ایران

https://www.webgardha.com/tag/عکس-های-دیدنی-ایران
نتایج جستجوی عبارت عکس های دیدنی ایران در سایت وبگردها. ... حدود 4 ماه پیش .... این آبـشـار در 2 کـیلـومـتـری شـمـال روسـتـای حسـنـی و در تنگـه رودیان واقع شده است. .... غلـامـرضا تـختـی یکـی از سـتاره های بـی نـظیر کـشـتی و ورزش ایران اسـت.

عصر ايران

www.asriran.com/
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی ... 4 نکته درباره حضور آیت الله صافی در خانه سید‌حسن ... خلق حماسه‌ی بی‌نظیر هفتم اسفند یکی از اتفاقات عبرت‌آموز و ماندگار در تاریخ .... تصاویر کاربران؛ ازشکوفه های بهاری در اصفهان و تهران و شیراز تا مسیر آبشار .... تصاویری از تبلت‌های جدید سامسونگ ...
مناظر و دیدنی های ایران. ... ایران. افزودن تصویر ... آبشار آبشور- قوچان. 11. بدون دیدگاه. 1723. پارک جنگلی و پل معلق مشگین شهر. 15. 4 دیدگاه. 1344 ... آبشار شیر بیشه-لرستان ... تصویری بی نظیر از کهکشان راه شیری بر بالای استخر جیران گولی. 6.
تصاویر دیدنی از بزرگترین استخر سرباز جهان; زیبــاترین غـارهای دنیــا و ایـــران ... عکس هایی عجیب و دیدنی از مخفی شدن خزندگان; گل های بی نظیر آبشاری در ژاپن.

آبشار دیدنی اخلمد - آریا زمین

aryazamyn.com › ... › آریا زمین › ایران › خراسان رضوی
رتبه: ۵ - ‏۲ رأی
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... چناران، دره و آبشاری وجود دارد که منظره ای بی نظیر از درختان و دیوارهای سنگی به همراه آبشاری بلند را پیش روی شما می آورد. ... صفحه ی آبشار دیدنی اخلمد به عنوان یک آبشار در شهر چناران، استان ... در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران ودر شهرستان چناران قرار دارد. ... تصاویر آبشار دیدنی اخلمد ... آبشار دیدنی اخلمد - 4.

“ابشار تله زنگ”، مقصدی بی نظیر برای عاشقان طبیعت ...

www.momtaznews.com/ابشار-تله-زنگ،-مقصدی-بی-نظیر-برای-عاشق/
۳ روز پیش - تصاویری دیدنی از بزرگترین آبشار اروپا طبیعت بی نظیر و خیره . ... 4 ساعت قبل; پر شدن باک خودروهای ایرانی با بنزین سوئیسی، 4 ساعت قبل ...

ایرانیم - مناطق دیدنی ایران

www.iranim70.blogfa.com/tag/مناطق-دیدنی-ایران
ایرانیم - مناطق دیدنی ایران - بلند باد نامت ای ایران - ایرانیم. ... تصاویر (7) ..... تاريخ : جمعه بیست و هشتم بهمن 1390 | 15:4 | نویسنده : حسن کاشف زمانه .... و تشکیلات زمین ساختی از قبیل غار بی نظیر آویشو ، استخر طبیعی خشکه دریا ، آبشارها و چشمه ...
تصاویر جدید چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (118) .... تصاویر دیدنی از آبشار های زیبا · عکسهای فوق العاده از بازتاب .... مناظر بکر و بی نظیر طبیعت + تصاویر.

مناطق ديدني ايران + عکس - Sony Card 20. Com

www.sonycard20.com/news/news_item.asp?NewsID=2861
۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرزمين ايران سرشار از ديدني هاي عجيب و زيبائيست که همتي و يار همراهي ميخواهد تا ... آبشار زیبای مارگون در غرب شهرستان سپیدان در استان فارس ... 4-تکیه بیگلربیگی:(موزه کتاب-اولین پارینه سنگی زاگرس-آیینه کاری منحصر ..... زاکره : واقعا زیبا و بی نظیر بود خوشم اومد بیشتر بزار بیشتر ببینیم بازم ممنون.
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چهره ترسناک و متفاوت 4 بازیگر معروف ایرانی! + عکس ... تصاویر دیدنی از بیماران قبل و بعد از عمل زیبایی ... بی نظیر ترین آبشار دنیا+عکس ...

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/
ازاختلاف نظر فاحش درمورد سبد معیشت کارگران تا بی نتیجگی در تعیین ... با ما به چین سفر کنید + تصاویر دیدنی · هفت شب تکرار نشدنی در پاتایا، حتما ببینید !! پرشین وی. عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (52) ..... صحنه‌ای کم نظیر و دیدنی در حیات وحش + تصاویر .... گوشی هوشمندی که فقط 4 دلار است!

۱۰ غار بی نظیر ایران + تصاویر - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/128672/۱۰-غار-بی-نظیر-ایران-تصاویر
امروز می خواهیم به تعدادی از جاذبه های شگفت انگیز ایران بپردازیم، جاذبه هایی ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در زیر تصاویر ۱۰ غار بی‌‌نظیر ایران را مشاهده می‌کنید. ... ابعاد یکی 4×3 متر و دیگری 5/1×2 متر است و هر دو پله​ هایی برای دسترسی به ... غار خفاش دهلران یکی از غارهای تاریخی عصر غارنشینی بوده که بعدها به ...

تصاویر متحرک بی نظیر از زیباییهای طبیعت

4paieh.ir/news/تصاویر-متحرک-بی-نظیر-از-زیباییهای-طبیعت
تصاویر متحرک بی نظیر از زیباییهای طبیعت . ... تصاویر متحرک و دیدنی از طبیعت. تصاویر ... عکس طبیعت, تصاویر زیبا از منظره,آبشار, طبیعت بهار, . ... چشم اندازهای زیبا و رویایی از طبیعت عکسهایی بی نظیر از زیباترین جزیره جهان عکسهایی .

۱۰ غار بی نظیر ایران+تصاویر - اخبار خمین

khomeinnews.ir/iran_news/4854-۱۰-غار-بی-نظیر-ایران+تصاویر.html
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۰ غار بی نظیر ایران+تصاویر ... غار خفاش دهلران یکی از غارهای تاریخی عصر غارنشینی بوده که بعدها به زیستگاه خفاش تبدیل شده است. غار خفاش ...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر ۱۰ غار بی‌‌نظیر ایران را مشاهده می‌کنید. ... ابعاد یکی 4×3 متر و دیگری 5/1×2 متر است و هر دو پل ه​ای برای دسترسی به آب دارند. ... در سمت چپ آب انبارها یک آبشار سنگ زیبا و در پشت آن زیباترین چکنده و ... غار خفاش دهلران یکی از غارهای تاریخی عصر غارنشینی بوده که بعدها به زیستگاه خفاش تبدیل شده است.
تصاویری از آبشار خارق العاده زیر زمینی در آمریکا ... مناطق ديدني ايران + عکس ... عکس های بی نظیر و زیبا از آبشار ها; عکس هایی از جذاب ترین پارک . ..... Walking Dead · دانلود Farming Simulator 16 v1.1.0.4 – بازی شبیه ساز کشاورزی 2016 اندروید.

جاذبه هاي گردشگري آنتاليا

www.rosesefid.net/text/26/جاذبه%20هاي%20گردشگري%20آنتاليا
آنتاليا يکي از نام آشناترين شهرهاي خارجي براي گردشگران و خارج بروهاي ايراني است. اين شهر ... از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كرد. .... رودخانه اي است بي نظير که از جنوب کوه هاي طرس جاري ميشود و به در ياي مديترانه ميپيوندد . ... آبشار ماناوگات در 4 کيلومتري شمال ماناوگات واقع شده است.

صحنه‌ای کم نظیر و دیدنی در حیات وحش + تصاویر

timnews.in/search/?q=صحنه‌ای+کم+نظیر+و+دیدنی+در...تصاویر
۱ روز پیش - برترین ها: مجموعه ای بی نظير از بهترین و زیباترین تصاویر امواج را در ادامه این مطلب مشاهده کنید. ... 1 هفته قبل سرگرمی آکا ایران 4. آکاایران: تصاویر ديدني از لحظه برخورد صاعقه به هواپیما را در این بخش از سایت ایران ناز مشاهده می کنید. .... مرتفع‌ترین آبشار جهان به نام آبشار آنجل، در کشور ونزوئلا آبشارهای رودخانه ...
عکس های دیدنی,عکسهای دیدنی,تصاویر دیدنی,تصاویر جذاب و دیدنی,دیدنی,جالب,جذاب,داغ ترین عکس ها ... تصاویری از میوه آبدار و خوشمزه آمریکایی که وارد بازارهای ایران شد ... گزارش تصویری از بارش برف و یخبندان بی سابقه در تهران ... حال و هول مردم آمریکا در کنار آبشار نیاگارا (عکس) .... عکس های ترول از سوژه های بی نظیر و کمیاب.
ADMIN بازديد : 4 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0) ... روز (4). آبشار ” هوکو” در استان ییچوان چین. منبع:تالاب. برچسب ها جذاب , گوناگون , دیدنی , تصاویر بی نظیر ,.

گلستان؛ سرزمین آبشارهای بی نظیر و تالاب های بین المللی ...

www.mehrnews.com/.../گلستان-سرزمین-آبشارهای-بی-نظیر-و-تالاب-ها...
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گلستان؛ سرزمین آبشارهای بی نظیر و تالاب های بین المللی ... فشان ها به عنوان نگین گردشگری منطقه، مقصد مناسبی برای گردشگران ایرانی و خارجی به شمار می رود. ... آبشار کبودوال: این آبشار در 4 کیلومتری جنوب شهرستان علی‌آباد کتول و در عمق دره‌ای از جنگل‌های انبوه قرار دارد. .... برترین تصاویر جهان در ۱۰ اسفند ۹۴ ...

10 جاذبه گردشگری زیبای ایران (عکس) - بازی آنلاین

www.flashkhor.com › ... › گردشگری و توریسم › گردشگری ایران
۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آبشار شوی شهرستان دزفول با ارتفاع 85 متر و عرض 70 متر در ایران بی نظیر بوده و بزرگترین آبشار خاورمیانه به حساب می آید . این آبشار در ... آبشار سميرم که 35 متر ارتفاع دارد در 4 كيلومتری شرق شهرستان سميرم قرار دارد. در اطراف ...

هفت آبشار زیبا برای سیزده بدر+تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../هفت-آبشار-زیبا-برای-سیزده-بدرتصاویر

در این گزارش به معرفی هفت آبشار بی نظیر این سرزمین زیبای 4 فصل میپردازیم: آبشار لاتون. هفت آبشار زیبا برای گردش سیزده بدر. آبشار لاتون، بلندترین آبشار ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 672
  • باردید دیروز : 1,076
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,544
  • بازدید ماه : 5,544
  • بازدید سال : 103,954
  • بازدید کلی : 458,312
  • کدهای اختصاصی