loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 730 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

خواهر و برادری مبتلا به بیماری نادر

شبنم ریسانی که به همراه دو برادر خود از بیماری نادری رنج می برد، با بیان اینکه هیچ مسئولی تاکنون از آنها حمایت نکرده، گفت: تنها لطف و کمک به ما طی این مدت، قطع یارانه مان بوده است!
 
شبنم ریسانی عنوان کرد: متاسفانه طی تمام سال های عمرمان که ما در کنار درد و عذاب بیماری، خرج های کمرشکن آن را تحمل می کردیم، کسی جز خدا و افراد طایفه مان که با برگزاری گلریزان، هزینه های کمرشکن بیماری من و دو برادرم را تامین می کردند، کنارمان نبود.
 
\"خواهر

خواهر و برادرانی که 1 ماه داروی زنده ماندن دارند

 
وی افزود: حالا که خرج بیماری ما به سالی یک میلیارد تومان رسیده و واقعا تامین آن برای همه دشوار شده، تصمیم گرفتیم این موضوع را رسانه ای کنیم تا شاید مسئولان دولتی با رسانه ای شدن موضوع به ما کمک کند.
 
ریسانی افزود: در تمام سال های عمرمان بارها به مراکز مختلف رفته ایم، اما هیچ یک حاضر به تامین هزینه کمر ‍شکن بیماری ما نشدند، خدا خواست تا به امروز ایل و طایفه مان این هزینه ها را تامین کنند اما واقعا دیگر قادر به تامین این هزینه ها نیستند و ما در حال حاضر پولی برای خرید داروهایمان نداریم.
 
وی افزود: ما فقط تا 18 فروردین ماه دارو داریم و باید تا 18 فروردین ماه داروی جدید خریداری کنیم، وگرنه بدون دارو قادر به زندگی نیستیم.
 
ریسانی افزود: بیماری ما زمان نمی شناسد و بدن ما برای زنده ماندن دارو می خواهد و این گناه ما نیست که بیمار هستیم.
 
وی با بیان اینکه او و برادرهایش روزانه بین 16 تا 20 ساعت اکسیژن می گیرند، گفت: ما حتی در تامین دستگاه اکسیژن ساز مانده ایم و بیش از من و پارسا، کسری برادر بزرگ من نیاز به دارو دارد.
 
ریسانی افزود: فشار ریه های کسری بسیار بالا رفته و باید آمپول‎ های خاصی بزند و از طرفی با سونوگرافی انجام شده مشخص شده که طحال او نیز چند تکه شده است.
 
ریسانی مدعی شد: گویا مسئولان با خودشان می گویند اینها که چند روز بدون دارو بیشتر زنده نیستند و چه خرجی است که ما بخواهیم بکنیم و به همین علت هیچ مسئولی تا کنون سراغمان نیامده و حتی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که بارها برای ملاقتش رفتیم حاضر به یک بار دیدن ما نشده است.
 
وی تصریح کرد: جالب ترین کمک و لطف به ما قطع یارانه مان بوده است و بارها پیگیری کردیم و در سایت نوشتیم که ما بیمار هستیم، اما توجه و رسیدگی نشد.
 
ریسانی افزود: جالب تر از این هم این است که وقتی به یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای کمک مراجعه کردیم از ما خواست تا کمپین خیریه ای در خارج از کشور راه بیندازیم و از آن طریق کمک بگیریم و برای من جای سوال است که مگر ما ایرانی نیستیم؟!
 
ریسانی گفت: بارها از کشور آلمان درخواست دارو بصورت مستقیم کردیم اما آنها می گویند که کشور ما همچنان تحریم است و نمی توانند داروها را بصورت رایگان که مشمول معافیت مالیاتی برای آنهاست، به ما بدهند.
 
وی با بیان اینکه او و دو بردارش قربانی عوارض شیمیایی جنگ هستند، گفت: ما حق داریم به عنوان یک ایرانی نفس بکشیم و این گناه ما نیست که بیمار شده ایم، به تشخیص پزشکان آلمانی این عوارض شیمیایی جنگ است که بر روی ژن های پدرمان تاثیر گذاشته و این بیماری و عوارض نادرشان را سهم ما سه نفر کرده است.

خواهر و برادری که فقط 1 ماه دیگر زنده اند + عکس - نمناک

namnak.com/28452-خواهر-و-برادری-که-فقط-1-ماه-دیگر-زنده-اند-عکس.h...
۲ ساعت پیش - خواهر و برادری با بیماری نادر و دختر و پسران کرمانی که فقط 1 ماه داروی زنده ماندن دارند و گفتگو با شبنم ریسانی دچار مشکل شیمیایی در نمناک.
۱۶ ساعت پیش - در این گزارش با سه فردی آشنا خواهید شد که فقط تا یک ماه آینده زنده‌اند. ... تا به امروز ایل و طایفه‌مان این هزینه‌ها را تامین کنند اما واقعا دیگر قادر به تامین این هزینه‌ها نیستند و ما در حال حاضر پولی برای خرید داروهایمان نداریم. ... خواهر و برادری انگشتان دست خود را خوردند+ تصاویر · اولین گربه مبتلا به سندروم داون +عکس.

خواهر و برادری که فقط 1 ماه دیگر زنده اند + عکس - تیتر24

www.titr24.com/...==/خواهر-و-برادری-که-فقط-1-ماه-دیگر-زنده-اند-+-عک...
۱ ساعت پیش - خواهر و برادری با بیماری نادر و دختر و پسران کرمانی که فقط 1 ماه داروی زنده ماندن دارند و گفتگو با شبنم ریسانی دچار مشکل شیمیایی در نمناک.


خواهر و برادری که فقط 1 ماه دیگر زنده اند عکس - روتوس

www.rotos.ir/خواهر-و-برادری-که-فقط-1-ماه-دیگر-زنده-اند/
خواهر و برادری که فقط ۱ ماه دیگر زنده اند عکس. ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | روتوس. خواهر و برادران کرمانشاهی که از بیماری نادری رنج می برند در مصاحبه ای گفتند : تنها لطف و کمک ...
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسری اما نه، مدام سربه زیر است و کمتر وارد گفت و گویمان می‌شود و به قول خواهر و برادرش زیاده از حد فکری است و فقط گاه گاهی راجع به او که حرف ...
خواهر و برادران کرمانشاهی که از بیماری نادری رنج می برند در مصاحبه ای گفتند : تنها لطف و کمک به ما طی این مدت، قطع یارانه مان بوده است!

خواهر و برادری که فقط 1 ماه دیگر زنده اند + عکس - یاس کمپ ...

yascamp.ir/خواهر-و-برادری-که-فقط-1-ماه-دیگر-زنده-اند.html
خواهر و برادران کرمانشاهی که از بیماری نادری رنج می برند در مصاحبه ای گفتند : تنها لطف و کمک به ما طی این مدت، قطع یارانه مان بوده است! متن کامل خبردرسایت منبع.

این سه نفر تا «یک ماه» دیگر زنده‌اند! +عکس - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/87102/این-سه-نفر-تا-یک-ماه-دیگر-زنده‌اند‍عکس
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایه این بیماری نادر، سایه‌به‌سایه تمام سال‌های زندگی این سه خواهر و برادر پیش آمده و به کابوس ابدی ... این سه نفر تا «یک ماه» دیگر زنده‌اند! +عکس. کد خبر: ۸۷۱۰۲ ... فقط «قلب» و دیگر اندام‌هایشان نیست که برعکس همه آدم‌ها سمت راست رفته، مژک‌ها و موهایی را هم که باید در مسیر ..... خواهر و برادری انگشتان دست خود را خوردند!

وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های پرتردد | بروز باش

berozbash.ir/1394/12/28/وضعیت-جوی-و-ترافیکی-در-جاده-های-پرتردد/
۵۵ دقیقه پیش - ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ج ادامه مطلب · خواهر و برادری که فقط ۱ ماه دیگر زنده اند + ... رابطه زناشویی و نزدیکی زمانی که زیان آور می شود نزدیکی و برقراری رابطه ...
۲ ساعت پیش - خنده‌دارترين خرافاتي که نشنيده‌ايد +تصاوير سايت خبري تحليلي شفافshafaf.irايام نوروز فرصت ... خواهر و برادری که فقط 1 ماه دیگر زنده اند + عکس.
۱ ساعت پیش - وی با اشاره به اینکه به روستاهای شهرستان مورد غفلت واقع شده اند، اظهار داشت: به عنوان نمونه به ... خواهر و برادری که فقط 1 ماه دیگر زنده اند + عکس.

خبرهای توصیه شده | خبر فارسی

khabarfarsi.com/top_recommended_news
حضور 4 زن ایرانی در کاخ سفید +عکس. +10. عصر ایران: چهار زنی که تابعیت ایرانی و آمریکایی دارند در کاخ سفید به فعالیت ... این 3 نفر تا \"یک ماه\" دیگر زنده اند ..... ( اینجا ) - شبنم، کسری و پارسا سه خواهر و برادری هستند که بیماری نادرشان را از عوارض ...
شبنم، کسری و پارسا سه خواهر و برادری هستند که بیماری نادرشان را از عوارض ... وی با بیان اینکه این سه نفر تنها تا ۱۸ فروردین ماه دارو دارند، گفت: حتما باید تا روز ۱۸ فروردین ماه داروی اینها ... مطلب قبلییارانه سه نفری که تنها 20 روز دیگر زنده‌اند، قطع شد! ... + عکس · اریکهبهم ۱۲, ۱۳۹۴. photo_2015-10-28_09-41-15 · خواندنی هاکرمانشاه ...
[ جمعه بیست و هفتم دی 1392 ] [ 1:2 ] [ احمد زارع ] ... ﺍﮔﺮ ﻃﻮﺑﯽ- ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ- ﺑﻤﯿﺮﺩ ﻣﻦ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﯾﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ. ﺑﻪ ﺷﺪﺕ. ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﺮ ﮔﻮﺭ ﺍﻭ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻟﺮﺯﯾﺪ ﻭ ﻣﻦ ﻓﮑﺮ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﺍﺵ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ. .... ﻋﺠﯿﻦ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﻫﯿﺌﺖ ﺩﺍﻧﺸﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ ﮐﻪ ﻃﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺳﻪ ﺗُﻨﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺧﻤﯿﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ. ... ﺍﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻭ ﺟﻬﺎﻥ ﺍﻃﺮﺍﻓﻢ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﯽ ﻭ ﭘﻨﺞ ﺳﺎﻟﻪ ...

شکنجه یک کودک دیگر در تهران+عکس - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../شکنجه-یک-کودک-دیگر-در-تهرانعکس
باور کنيد فقط همين يک بار نيما را کتک زدم. ... نيما در خانه خيلي شيطنت مي‌کرد و هربار که من و مادرش را اذيت مي‌کرد و به حرف‌هايمان گوش نمي‌داد، او را .... اینهایی که می ایند اینجا حتما تا به حال حتی شده یک بار بچه شون یا خواهر برادر کوچکشون رو زدند و .... کاری که اینا با بچه کرده اند اسمش تنبیه و تادیب نیست بلکه یک شکنجه واقعی است .

این سه نفر 20 روز با مرگ فاصله دارندمرگ این 3 خواهر برادر ...

ag1.ir/.../این+سه+نفر+20+روز+با+مرگ+فاصله+دارندمرگ+این+3+خواهر+...
۲۲ ساعت پیش - ( اينجا ) - شبنم، کسری و پارسا سه خواهر و برادری هستند که بیماری نادرشان ... این سه نفر تا «یک ماه» دیگر زنده اند ! + عکس. سایه اين بیماری نادر، .... که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند.

سرویس عکس و فیلم - گفتمان ما

goftemannews.com/category/عکس-و-فیلم
آرشیو موضوعی : عکس و فیلم RSS ... فقط نیازمندان، فقط نیازمندان» این جملات بر روی کاغذی پشت شیشه یک نانوایی ... نکته جالب این است که در این جزیره تنها ۱۱ ساکن پاره وقت و ۱۰۰ بز کوهی چابک زندگی می‌کنند! ... این سه نفر تا «یک ماه» دیگر زنده‌اند! . سایه این بیماری نادر، سایه‌به‌سایه تمام سال‌های زندگی این سه خواهر و برادر پیش آمده ...

تعبیر خواب مرده - دیدن جنازه در خواب - آلامتو

www.alamto.com › تعبیر خواب › تعبیر خواب م
تعبیر جنازه, تعبیر دیدن مرده در خواب, تعبیر خواب جنازه, تفسیر جنازه,زنده شدن مرده, ... دیدن خواهر و برادر، فامیل، یا دوست فوت شده در خواب، بیانگر دلتنگی شما و ... اگر در خواب ببینید کسی که فوت کرده، یکبار دیگر میمیرد یعنی آرزو دارید او هنوز زنده ..... این کابوس برام عذاب آور شده و شاید بیش از 5 بار طی یک ماه اخیر این رو دیدم لطفا ...

خواهر و برادری که انگشتان دست خود را خوردند! تصاویر | News ...

newsfile.ir/.../خواهر+و+برادری+که+انگشتان+دست+خود+را+خوردند!++تصا...
یک خواهر و برادر هندی که به طور مادرزادی درد را متوجه نمی‌شوند و حتی تا به حال گریه نکرده اند، ... در خصوص طرح مسکن مهر گفت: فقط سیاسیون و دولتی ها مسکن مهر را قبول ندارند و در سراسر ایران ... تماشاگر - 1 روز پیش; این سه نفر تا یک ماه دیگر زنده اند!
4 ماه دیگر دلتنگی و غربت مانده. به نام خدایی که نام او ..... اميدوارم كه ۱۲۰ سال زنده و شاد و سربلند و موفق باشي زير سايه خداوند. ... هيچوقت اون صحنه از ذهنم پاك نميشه و دوست دارم كه دوباره بيام اونجا و خاطراتم رو زنده كنم. .... از لحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم ... حيف كه روزاي خوشي و خوشحالي خيلي زود مي گذره و فقط خاطرات به جا مي مونه.

احكام نگاه كردن - Aviny.com

www.aviny.com/ahkam/resalehmakarem/resale14.aspx
مسأله 2084ـ مرد و زنى كه باهم محرمند (مانند خواهر و برادر) مى توانند به بدن يكديگر به آن ... مسأله 2086ـ عكس برداشتن مرد از زن نامحرم حرام نيست، مگر اين كه ناچار باشد كه به بدن او .... 2ـ بچّه از زن زنده شير بخورد، پس اگر پستان زن مرده اى را به دهان بگيرد و شير .... بخواهد او را طلاق دهد احتياط واجب آن است كه حدّاقل يك ماه صبر كند و بعد طلاق دهد.
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ١٠ اسفند ماه هويت كد ٢/٢٨٩٣ شناسايي شد. ٥ سال قبل پدر و مادر كد ٢/٢٨٩٣ هنوز زنده بودند. ... اين اتاق تنها جايي است كه محرم هويت شهداي گمنام است. .... تنها انگيزه‌ام فقط اين بود كه كوتاهي نكنم. ... هيچ‌وقت يك شهيد با يك شهيد ديگر يكي نيست. .... و برادر نتوانند به شما كمك كنند يا خواهر و برادري نباشد و اينها ناشناس مي‌مانند.

دل نوشته های من

naghmesokoot.persianblog.ir/page/1
اغلب مردم به این دلیل عشق میورزند که غمگین اند. به این دلیل در جست و جوی دیگری اند که تنها هستند و عشق ، فقط ... اما اين را مي دانم که فقط جاي آدمهاي خيلي خوب است .... برای هر انسان برادری است. .... فقط می گویم تو روز دیگری هستی تو فردایی همان که باید به خاطرش زنده بمانم ..... و نمی دانند که من دیوارهای خانه ام را به عکس تو آویخته ام!
۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سرنوشت یک ازدواج شکست خورده در خیابان+عکس .... مسأله ۳۲۴۱: اگر وارث میّت، فقط یک خواهر یا یک برادر مادرى باشد که از پدر با میّت .... دیگر اجازه بگیرد و نیز بنابر احتیاط واجب ورثه تا سهم زن را نداده اند، در چیزهایى ... مسأله ۳۲۸۴: هرگاه بخواهند ارث را تقسیم کنند، براى بچّه اى که در شکم است که اگر زنده به دنیا بیاید ...
۴۹ دقیقه پیش - ... های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی آستانه پایتخت قزاقستان در حال ... خواهر و برادری که فقط 1 ماه دیگر زنده اند + عکس.

استفتائات - هبه‏ - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=156
ج: اگر ثابت شود برادری که فوت کرده سهم خود در آن زمين را در حال حيات به پسر ... نصف دیگر آنرا به اسم مادرم نمود، بعد از وفات پدرم سایر ورثه ادعا کردند که خانه ای که پدرم ... داد و در طول ماه مبلغی را از آن برداشت کردم، بعد از گذشت یک ماه و نیم پسرش او را به ... زنش را طلاق دهد، جایز است آن زن اموالی را که خانواده اش هنگام ازدواج به او داده اند (مانند ...
۱۶ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - وقتی که تو 1 ساله بودی، اون (مادر) بهت غذا میداد و تو رو می شست و به اصطلاح ..... حتي من نبايد روسريمو جلو برادرام در بيارم ولي ه اون خواهرم هيچي نميگن فقط به من .... امیرحسین : یادمه ماه های اول مدرسه خیلی شیطنت میکردم و مامان بیچاره هر روز از ..... که چرا چنين فکر و رفتاري دارد ، آن روز که شايد ديگر من زنده نباشم مرا ياد ...
۲۹ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - شیب یک طرف پشت بام شیروانی شکلی ، 60 درجه و طرف دیگر 30 درجه است ، خروسی روی این ... گه پرده ماه است و گهی حاجب شید است؟ ... 9- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟ ... عکس معمای بیل گیتس برای استخدام در مایکروسافت ... آنها را فقط برای گمراه کردن شما در معما گنجانده شده است.

زندگی دو دختر بچه در غسالخانه - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/326599/زندگی-دو-دختر-بچه-در-غسالخانه
۲۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زندگی روز به روز سخت و سخت تر می شد که یک روز یکی از آشنایان زن به ... از 13 خواهر و برادر شوهر هیچ یک به کمک بازمانده های برادر خود نیامدند و ... اما به او گفتم چاره ای نداریم، بچه ها گرسنه اند. ... باورتان نمی شود، اما بچه هایم موز نخورده بودند و فقط عکس موز را دیده بودند. ... تا حالا شده که مرده ای در حین شست و شو زنده شود؟
بارداری خواهر از برادرش در روز ازدواج و پس از اینکه پدر و مادرشان پس از ۲۸ سال همدیگر را ... شد تا پی ببیرند آنها خواهر برادر بوده اند و در زمان کودکی از یکدیگر جدا شده اند. ... مردی که باسن خانم گزارشگر را در برنامه زنده با دست گرفت (عکس) ... زیباترین عکس نوشته های ماه رمضان ... فقط در طول 3 روز با چربی های اضافه خود خداحافظی کنید.
۳۱ مرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - آنها فقط ابزاري براي حفظ و نگهداري زندگي اند، اما كيفيت زندگي در آنها فرق نخواهد داشت. گاهي، آن قدر ... یک شب که مداد رنگی ها تو سیاهی کاغذ گم شده بودند ..... مداد سفید تا صبح کار کرد ... ماه کشید . ... در حیرتم از مرام این مردم پست مردم زنده کش و مرده پرست:cry: ... از وقتی برادرم به شهر رفت و دیگر نیامد از شهر بدم می آید

درخواست راهنمايي در مورد نام فيلم - نسخه قابل چاپ - تالار کافه ...

cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=192
۲۰ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - مثل اینکه دو تا نسخه هم داره 1975 و یه نسخه جدید کامپیوتری 2009 که مفت نمی ارزه . ... که دستگاهی ساخته بود که از خانه اش گویندگان برنامه های زنده رو مورد هدف قرار ... اتفاقا چند ماه پیش من هم توی نخ همین فیلم بودم ولی اسمش رو یادم رفته بود . .... هردو فيلم را سينما رفتم ديدم البته ان سينم(سينما ماياك)االان فقط يك سر در ...
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فقط تاییدیه موسیقی قطعات آلبوم باقی مانده است که پس از این مرحله وارد ..... زنده باد سامان جلیلی و محسن یگانه و شادمهر عقیلی ... سامان جلیلی خیلی کم عکس میندازه و کاور نصف اهنگا رو با یک عکس ..... سامان ماه ماه .... خواهر من ديگه چرا دروغ ميگى؟ .... ولی خب نمیتونن چون فقط یک سرالکس وجود داره و هر مربی دیگر خودش رو ...

بعضی وقت ها برای زنده ماندن فقط سه دقیقه وقت داری ...

www.mehrnews.com/.../بعضی-وقت-ها-برای-زندهاندن-فقط-سه-دقیقه-و...
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک نفر هست در همین کنار دست ما که هر دو ماه یک‌بار، کوله‌اش را برمی‌دارد و می‌زند به ... هميشه به اين فکر مي‌کنم، تنها فرق من با آدم‌هاي ديگر اين است که هيچ وقت نترسيده‌ام. .... عکاسي را دوست نداشتم اما آنقدر که همه از سفرهايم عکس مي‌خواستند حالا ... خواهر و برادري هم داري که مثل تو فکر کنند و سبک زندگي‌شان شبيه تو باشد؟

مردی که با ۲۹۰ زن ازدواج کرد!

www.afghanpaper.com/nbody.php?id=73394
۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش العربیه وی گزارش خود را با مقدمه‌ای که خود یونس بحری در زندگی ... بحری در زندگینامه خود می‌نویسد: \"در ماه اول قرن بیستم متولد شدم، 16 ... او مانند هرکسی دیگر از انتقادها جان سالم به در نبرد برخی او را به .... او همیشه فقط چهار زن زنده میداشت. ... اند، اگر روزی خواهر با برادر ازدواج کند، شاید ندانند که اولاد یک پدر اند.

احکام - چند سوال شرعی

www.ahkaam.blogfa.com/post-34.aspx
و اگر با چند لباس دیگر با هم آبکشی شوند باقی پاک هستند؟ ... اگرم بگین فقط به سوالات شرعی جواب میدیم که . ..... سوال:سلام میخواستم بپرسم کارمزد در آتلیه اشکال دارد یعنی عکس عروس را فتوشاپ کند؟ ... سوال: اینجانب به مدت دو ماه با خواهر خود در یک رختخواب می خوابیدیم به طوری که هر دو لخت بودیم و فقط عورتمان پوشیده بود حال حکم ...

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - آخرسربه گونه ای شد که هیچ وقت دیگر نتوانست برقصد.بله تخیل ... او در عرض فقط 3 ثانیه تا 100 کیلومتر در ساعت سرعت می گیرد. رکوردی که حتی سریعترین خودروهای فراری هم نتوانسته اند بشکنند. ... آیا میدانید که کوههای آلپ هر سال حدود 1 سانتی متر بلند میشوند ؟ .... فورییه 1865 تنها زمانی بود که ماه کامل نشد.
و عقد غیر دائم آن است که مدت زناشویی در آن معین شود، مثلا زن را به مدت یک ساعت یا یک روز یا یک ماه یا یک سال یا بیشتر عقد نمایند، و زنی را که به این قسم عقد ... و اگر دیگری را وکیل کنند که از طرف آنها صیغه عقد را بخواند، چنانچه مثلا اسم مرد احمد و .... با او نزدیکی نکند، عقد و شرط او صحیح است و شوهر فقط می تواند لذتهای دیگر از او ...
(مسأله 2740) دسته دوم از كساني كه بواسطه خويشي 1ارث مي برند جدّ، يعني پدر ... آنها از ميّت ارث مي برند و براي تقسيم ارث فرض مي كنند كه آنها زنده هستند و سهم الارث آنها ... فاضل: مسأله- اگر وارث ميّت فقط يك برادر يا فقط يك خواهر باشد تمام مال متوفّي به ..... جدّ و جدّه پدري و همسر باشند: اگر همسر شوهر باشد سهم او مي شود و ديگر به ترتيبي كه ...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرگ فوت وفات پیامک جمله تسلیت عکس نوشته پدر مادر خواهر برادر تصویر غمگین. ... نویسنده :گلچین صفاسا ☆ فقط با ذکر منبع گلچین صفاسا www.safasa.com ... نیمه های یک شب پاییزی برگ ریز بود که بابام به دیگر سرای پرگشود و ... هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق * ثبت است در جریده عالم دوام ما ( حافظ ).

8 روز بدون آب و غذا در چاهی عمیق +ویدئو - وبسوار

websavar.ir/fa/news/3756/8-روز-بدون-آب-و-غذا-در-چاهی-عمیق-ویدئو
۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه شب گذشته ماه عسل اختصاص داشت به داستان به چاه افتادن ژیلا نقوی ... جشن تولد دختر «فرهاد مجیدی» +عکس ... و یکمین روز از ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «ماه عسل» در شب‌های قدر دریچه دیگری ... بنابراین حدود 18 سال است که در سمنان زندگی می‌کنیم. من فرزند اول خانواده هستم و یک خواهر و برادر کوچکتر از خودم دارم.
۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... واجب می‌رود و دختر بچه مادر که خواهر خود اوست را به مدت یک ماه شیر می‌دهد. ... نوه زن دیگر شوهر خود را. ... ولى اگر بچه پسر خود را شیر دهد، زنِ پسرش که مادر آن طفل شیرخوار است ... وی یک بار در کودکی شیر خواهرم را خورده من نیز همین طور البته فقط یک ... دادنی که علت محرم شدن است چندین شرط دارد: 1. بچه شیر زن زنده را بخورد ...
روزهای مادرانه - تجربه های یک مادر تازه کار - روزهایی که فقط تو آن را به خاطر خواهی سپرد... و خدا. ... تا وقتی که دیگر ناچار باشم همین طوری زنده زنده قورتش بدهم برود پایین! عکسهای نرگس و .... مادرهایی که چیلیک چیلیک از صحنه تقدیم گل بچه‌هایشان عکس می‌گیرند. و من که مات .... 9 ماه، برای ما آدم بزرگ‌ها هم زیاد است، چه برسد به بچه دو سه ساله.

بخش سوالات شرعی

moshavere.vaislamah.com/index.php?option=com...view...144...
همانطور که بیان کردید این خون استحاضه است و استحاضه نیاز به غسل ندارد تنها وضو .... چهارم : انتقال عضوی حیاتی مانند قلب از یک انسان زنده به انسان دیگری حرام است. ... در قید حیات می باشد مادو برادر و سه خواهر هستیم منزلی داریم که سند ان به اسم مادرم ...... 1- گناهانی که فقط حق الله در آنها پایمال می شوند، مانند خوردن روزه در وسط روز رمضان.
۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۵٫ یک پسر به اندازه ای که برادر دارد خواهر هم دارد اما یک دختر دو برابر آنکه خواهر .... چون در نماز جماعت انسان حمد و سوره را نمی خواند و امام جماعت فقط حمد و سوره را می خواند. حال اگر یک ماه همة نمازهایشان را با نماز جماعت بگذراند علاوه بر این که حمد و سوره .... •۱۲- چه پرنده ای است كه اگر نامش را برعكس كنیم نام پرنده ی دیگری می شود؟
داشتم اسم خودمو تو گوگل سرچ می کردم که چشمم به وبلاگ جوان ناکام حسین ... من هم یک لحظه با خودم فکر کردم چرا حسین ما در گذشت خودش را به ما تسلیت گفته ، مگر حسین زنده شده است؟ ولی این فکر خیالی بیش نبود و فقط خاطرات ما رو از حسین تداعی کرد. .... آدرس های دیگر وبلاگ ... جالب است در اين عكس هر شش برادر و خواهر جمع بوديم. فقط ...
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کف همه ی جمع بریده شد، همه مان فقط از دو ازدواجش خبر داشتیم. ... معمولا هم دیگر نمیخواهم نزدیک بشوم به آدمی که به سر هم ریده ایم. ... برادرم، بچه ی اولش که دنیا آمد در سه ماه اول زندگی نوزادش، نزدیک پنج هزار عکس از بچه گرفت. .... سر خوردن در چاله و فرو رفتن در نیستی، که زنده بوده اند و نفس نبوده که بکشند به چه فکر کردند؟
كسي كه هيچ كس نبود ;حسين پناهي; - اشعار حسين پناهي - كسي كه هيچ كس نبود ... تا افلاطون و ارسطو و نیچه و دیگر بزرگان ، .... روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست. ..... ابتدا اقای یاری مجری برنامه با شعری از حسین پناهی و مقاله ای که خوددرباره زنده یاد ..... به جاي خواندن آواز ماه خواهر من است

کمبوجیه دوم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/کمبوجیه_دوم
سپاه او در ماه مه سال ۵۲۵ پیش از میلاد خود را به پلوزیوم رساند و با سپاه مصر درگیر ... در واقع، برخلاف امپراتوری‌های دیگر که دارای دبیر و وقایع‌نگار بودند، هخامنشیان فرمانی ..... فقط در اسنادی که مربوط به ماه‌های دوم تا یازدهم نخستین سال حکومت کوروش ..... اند که زناشویی خواهر و برادر را جایز شمرد، ولی قانونی دیگری یافته اند که اجازه می دهد ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 966
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,941
  • بازدید ماه : 11,256
  • بازدید سال : 46,580
  • بازدید کلی : 400,938
  • کدهای اختصاصی