loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 297 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

تعداد رابطه زناشویی و تاثیر آن بر زندگی مشترک

اهمیت برقراری رابطه جنسی موفق در بخشی به تعداد دفعات رابطه زناشویی مربوط می شود. با توجه به مکانیسم بدن و روحیات زوجین این حد نرمال و میزان مناسب نزدیکی را می توان تعیین کرد. برخی معتقدند رضایت از زندگی مشترک در احساسات مثبت، دوست داشتن، رضایت جنسی، توافق در امور اقتصادی، خانه داری و تربیت فرزند معنا می شود. متخصصان اعتقاد دارند پایین بودن سطح میل جنسی هم یکی از متداول ترین مسائل و مشکلات جنسی خانواده ها در قرن حاضر است. اینکه میل جنسی در حال حاضر نسبت به سال های قبل کمتر شده یا نه، مشخص نیست اما یک چیز قطعی است و آن اینکه شکایت خانم ها بیشتر است. پاسخ های یکی از متخصصان به سوالات رایج در این رابطه را خواهید خواند.

 

آیا دفعات برقراری و تعداد رابطه زناشویی حد خاصی دارد؟

این سوال برای بسیاری از زوج ها مطرح است اما پیش از پاسخ به آن لازم می دانم در مورد باور نادرستی که متاسفانه بسیار هم شایع است، توضیح دهم؛ متاسفانه اغلب زن و شوهرها تصور می کنند که معنی رابطه زناشویی فقط انجام نزدیکی است درحالی که این تفکر باعث می شود زوج نه تنها خود را از لذت سایر تعامل های جنسی به خصوص جنبه های عاطفی آن محروم کنند، بلکه اگر به هر دلیل برای هرکدام عذری ایجاد شود (از انواع بیماری تا شرایطی کاملا طبیعی مثل دوران قاعدگی) رابطه جنسی آنها تعطیل می شود و این به خصوص در درازمدت، برای زندگی زناشویی مفید نیست.

وقتی از رابطه زناشویی صحبت می شود، منظور انواع تعامل ممکن بین دو طرف است که می تواند از یک معاشقه ساده بدون نیت رسیدن به ارگاسم تا رفتار جنسی توام با اوج لذت جنسی برای یکی یا هر دو طرف یا در نهایت همراهی آن با نزدیکی جنسی باشد. در مورد تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی نیز برداشت های نادرست بسیاری وجود دارد که همکاران ما در بخش سلامت و همچنین رسانه های معتبر و مسوولیت پذیر باید برای اصلاح آنها تلاش کنند. 

زیاد بودن تعداد رابطه زناشویی و رابطه جنسی ضرری متوجه زوج نمی کند؟

به عنوان یک قاعده کلی، در صورتی که ممنوعیت پزشکی وجود نداشته باشد (که موارد آن بسیار محدود و تشخیص آن نیز فقط با پزشک معالج است)، دفعات برقراری رابطه زناشویی هیچ محدودیت خاصی ندارد و هیچ کس نمی تواند برای آن عدد و رقم، تواتر یا کمیت خاصی تجویز کند اما در مواردی مثل الگوی رفتار جنسی وسواسی یا اعتیاد به روابط جنسی (که ماهیت مورد دوم هنوز هم مورد مناقشه است)، استثناء وجود دارد و باید به وسیله متخصصان، به خصوص روان پزشکان، بررسی و پیگیری شود.

پس این باور که یک زوج طبیعی باید هفته ای یکبار رابطه جنسی داشته باشند، چندان درست نیست؟

 تمایل به برقراری رابطه زناشویی در افراد مختلف متفاوت است و نمی توان گفت برقراری چه تعداد رابطه زناشویی در یک زمان معین نشانه طبیعی بودن همسران است. گاهی همکاران زوج هایی را برای درمان به کلینیک ارجاع می دهند چون مثلا فقط ماهی یک بار رابطه دارند! ولی در بررسی های انجام شده، معلوم می شود هیچ اختلال عملکردی وجود ندارد و هر دو طرف هم از زندگی جنسی و عاطفی خود راضی هستند. طبیعی است که ما هم جز دادن اطمینان به آنها که همه چیز عادی است، هیچ مداخله دیگری را صلاح نمی دانیم.

 برخی مردها معتقدند رابطه جنسی انرژی زیادی از آنها می گیرد، این تصور درست است؟

نه! درواقع یکی از دلایلی هم که باعث می شود موضوع دفعات رابطه زناشویی در اذهان اهمیت ویژه ای پیدا کند، باورهای غلط درخصوص انرژی لازم برای این فعالیت ها و احتمال ضعیف شدن بنیه و توان عمومی فرد است.

یکی از چیزهایی که افراد در مطب ها و کلینیک ها درخواست می کنند، تجویز دارو یا مکمل های غذایی برای تقویت بنیه عمومی یا جنسی برای خود یا شریک زندگی شان است. به نظر می رسد باورهای قبلی رایج در جامعه، در کنار تبلیغات وسیع در خصوص محصولاتی با این ویژگی، به فراگیر شدن این تصور غلط کمک کرده اند، به خصوص در مورد مردان، چون فعالیت جنسی به خروج فرآورده ای از بدن منجر می شود که از دیرهنگام به مفاهیمی همچون انرژی حیاتی یا مایع حیات بخش و… منتسب می شده است و این، باور اینکه روابط زناشویی توانایی جسمی بالایی می طلبد، بسیار تقویت کرده است.

 رابطه زناشویی ، تعداد نرمال رابطه زناشویی ، رابطه جنسی

تعداد دفعات رابطه زناشویی در یک رابطه جنسی موفق

 درحالی که برخلاف تصور رایج، روابط زناشویی چندان فعالیت سنگینی محسوب نمی شود. اگرچه میزان مصرف انرژی در جریان این رابطه به عواملی همچون نوع، مدت و شدت فعالیت های مختلف و جثه فرد بستگی دارد ولی مطالعه های مختلف نشان می دهند با وجود تنوع روابط، دامنه مصرف انرژی در مراحل مختلف یک ارتباط 30 دقیقه ای، بین 50 تا 150 کیلوکالری است (از یک رابطه ملایم تا رابطه ای بسیار فعال).این اعداد وقتی بیشتر مفهوم پیدا می کنند که بدانید یک فنجان بستنی وانیلی به طور متوسط 300 کیلوکالری انرژی دارد، یعنی انرژی لازم برای دو بار برقراری ارتباط زناشویی کاملا فعال! 

چه زمانی زیاده روی تعداد رابطه زناشویی نوعی بیماری به شمار می رود؟

فعال بودن از لحاظ جنسی نه تنها ضرری ندارد بلکه با افزایش سن اهمیت خاصی نیز پیدا می کند. زنده و با طراوت نگه داشتن رابطه جنسی در سنین بالاتر نه تنها به حفظ کیفیت زندگی و سلامت روان و حفظ صمیمیت زوج کمک می کند، بلکه از لحاظ بیولوژیک نیز کارکرد و سلامت اندام های تناسلی در هر دو جنس با فعالیت جنسی مستمر تا سنین بالاتری تضمین می شود.

 آیا تعداد رابطه زناشویی و داشتن رابطه جنسی کوتاه مدت، ناامیدکننده است؟

این مساله هم یک باور غلط دیگر است. همانطور که گفته شد برای یک رابطه زناشویی موفق حداکثر یا حداقل زمان تعریف نشده است. برخی افراد فقط زمان بین دخول تا انزال را درنظر می گیرند و در صورت کوتاه بودن این فاصله می گویند مرد دچار انزال زودرس است در حالی که نوازش و بوسه نیز جزیی از رابطه زناشویی محسوب می شود.از سوی دیگر این مدت زمان صرف شده نیست که اهمیت دارد بلکه میزان رضایت زوجین از رابطه مهم است. بنابراین اگر زوجی با «رضایت هر دو طرف» در تمام ایام هفته فعالیت جنسی دارند و از این رابطه لذت می برند، هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم آنها را از این الگوی رفتاری نهی کنیم.

گاهی فقط یکی از طرفین میل زیادی به داشتن رابطه زناشویی دارد یا در مورد زمان انجام رابطه اختلاف سلیقه دارند...چه توصیه ای به این زوج ها می توان داشت؟اگر تمایل و نیاز جنسی یک طرف بیشتر است، شریک زندگی او می تواند با ارتقای دانش و مهارت های جنسی و حتی بدون نیاز به انجام نزدیکی، به این نیاز پاسخ دهد چون میزان میل و نیاز جنسی نیز مثل بسیاری از متغیرهای انسانی دیگر از یک فرد به فرد دیگر و حتی در مقاطع زمانی متفاوت در یک فرد متفاوت خواهد بود.

 توصیه می شود دو نفر که کاندیدای ازدواج با یکدیگر هستند، در مورد بسیاری از مسائل از جمله دیدگاه خودشان درباره روابط زناشویی و اهمیتی که در زندگی مشترک برای این موضوع قائل هستند، صحبت کنند، ولی در بهترین حالت هم نیاز و تمایل جنسی زوج همیشه کاملا همخوانی ندارد.

در مواجهه با این مساله، همانند بسیاری از موضوعات دیگر، زن و شوهر باید به یک تعامل سازنده دست یابند؛ به نحوی که احساس نکنند مورد بی توجهی قرار گرفته اند و از سوی شریک زندگی، تحت فشار هستند. به علاوه درخصوص درخواست های جنسی، زن و شوهر باید صمیمانه گفت وگو کنند و خواسته های خود را با یکدیگر در میان بگذارند.

مثلا هنوز بسیاری از خانم ها از اینکه پیشنهاد دهنده شروع رابطه زناشویی باشند، اکراه دارند یا آن را صحیح نمی دانند در حالی که چنین تصوری اصلا درست نیست و برخی مردان توقع چنین رفتاری را دارند بدون آنکه به آن هیچ اشاره ای بکنند. چنین تعاملی در مورد سایر متغیرهای ممکن مثل زمان رابطه، مکان آن و نوع رفتارها و همچنین موقعیت های ممکن برای برقراری رابطه زناشویی باید وجود داشته باشد.

 اتفاقا با بهره بردن از همین متغیرها می توان با وجود گذشتن سال ها از زندگی مشترک، از یکنواختی و سرد شدن رابطه پیشگیری کرد. زوجی که به دنبال خوشبختی هستند، باید برای رسیدن به آن هر کدام به نیازهای طرف مقابل احترام بگذارند. در صورت محقق شدن این شرایط، عملا به نیازها و خواسته های خود نیز دست یافته اند. صدالبته چنین تعاملی همراه با حسن نیت با آنچه عده ای به شکل کاسبکارانه در زندگی به دنبال آن هستند، تفاوت دارد.

 

 

 

حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/learn/know2-limits2-marriage.html
رابطه زناشویی تعداد دفعات رابطه جنسی رابطه جنسی ارگاسم,میزان روابط زناشویی ... زناشوییدانستنیهای جنسیحد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید .... همانطور که گفته شد برای یک رابطه زناشویی موفق حداکثر یا حداقل زمان تعریف نشده است.

نمناک

namnak.com/
حد و حدود تعداد رابطه زناشویی موفق در رابطه با دفعات رابطه جنسی باورهای متفاوتی وجود دارد . برخی می گویند تعداد رابطه زناشویی بیشتر تاثیرات مثبتی در زندگی ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 2/21/16

حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید - پرتال ...

rsna.ir/tag/حد-و-حدود-رابطه-جنسی-در-زندگی-مشترک-را-ب/
حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید ... رابطه جنسی,رابطه زناشویی,تعداد دفعات رابطه جنسی. حد و ... آیا دفعات برقراری روابط زناشویی حد خاصی دارد؟ ... همانطور که گفته شد برای یک رابطه زناشویی موفق حداکثر یا حداقل زمان تعریف نشده است.

حد و حدود رابطه جنسی را بدانید – جديدترين اخبار ايران و جهان ...

www.momtaznews.com/حد-و-حدود-رابطه-جنسی-را-بدانید/
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در مورد تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی نیز برداشت‌های نادرست ... همانطور که گفته شد برای یک رابطه زناشویی موفق حداکثر یا حداقل زمان تعریف ...
ﺣﺪ و ﺣﺪود راﺑﻂﻪ ﺟﻨﺴﯽ در زﻧﺪﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮک را ﺑﺪاﻧﯿﺪ. اﯾﻦ روزھﺎ ﻣﺠﺒﻮرى ... در ﻣﻮرد ﺗﻌﺪاد دﻓﻌﺎت ﺑﺮﻗﺮارى راﺑﻂﻪ زﻧﺎﺷﻮﯾﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﺮداﺷﺖ. ھﺎى. ﻧﺎدر ... ھﻤﺎﻧﻂﻮر ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪ ﺑﺮاى ﯾﮏ راﺑﻂﻪ زﻧﺎﺷﻮﯾﯽ ﻣﻮﻓﻖ ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﯾﺎ ﺣﺪاﻗﻞ.

رابطه جنسی | جدیدترین مطالب

newentry.ir/tag/رابطه-جنسی/
حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید. تعداد رابطه ... تعداد رابطه زناشویی در هفته میزان طبیعی برقراری رابطه جنسی چه حد است ؟ ادامه مطلب را ... موفق باشی.
ورود. تعداد بازديد : 436349; سه شنبه 10/2/1392; تاريخ : ... حد و حدود روابط جنسی از نگاه شرع، قانون و جامعه، در هریک از این موقعیت ها متفاوت است. .... برقراری رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا شخصی است و به .... موفق باشید.

حد و مرز برقراری رابطه جنسی با همسر | بهترین مشاور قبل ...

مشاوره-ازدواج.com/حد-و-مرز-برقراری-رابطه-جنسی-با-همسرمان/
۱۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بسیاری از سوالاتی که در زمینه رابطه جنسی و مسائل زناشویی پرسیده می شود درباره سردمزاجی و یا گرم مزاجی می باشد. ... سوالی که اکثراً پرسیده می شود درباره تعداد دفعات رابطه جنسی بین ... ازدواج مجدد موفق در گرو توصیه های زیر ...

اشتباهات رایجی که زنان در رابطه جنسی مرتکب می شوند - آبی روز

www.abirooz.com/.../941-اشتباهات-رایجی-که-زنان-در-رابطه-جنسی-مرت...
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما به خوبی می دانید که حوصله رابطه جنسی نداشتن چه حسی دارد. ... چه تعداد رابطه جنسی هر دو نفر شما را راضی نگه می دارد؟ ... باید از قبل حدود خود را مشخص کنید√ ... اول به نظر من رابطه قبل از ازدواج اگر برای شناخت دو طرف و در حد عرف باشه خیلی خوبه چون قبل از ازدواج میتونن همدیگرو . ... خصوصیات افراد موفق چیست؟

چه استانداردی برای تعداد رابطه جنسی وجود دارد؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/.../چه-استانداردی-برای-تعداد-رابطه-جنسی-وجود-دارد؟

حدود یک پنجم زوج ها کمتر از ده بار در سال رابطه جنسی دارند و عده ی زیادی نیز در خواسته های جنسی ... کارشناسان مسائل جنسی تمایل چندانی برای تعیین حد کفایت رابطه جنسی ندارند چون باعث می ... چرا علت برخی از طلاق ها نداشتن رابطه جنسی موفق است؟

پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/104207/پاسخ-به-سوالات-جنسی-و-زناشویی
حامدی: سلام زن ۴۵ ساله ای هستم از رابطه جنسی لذت نمی برم تا کنو ن یکبار نشده که من ... شاید اگر سن خود و شوهر خود و تعداد روابط در هفته را می فرمودید، بیشتر می ..... که اشتیاق مرا از انجام عمل جنسی از میان برده حدود ۸ سال پیش یک روانپزشک موفق راه ..... می کنم حس جنسی همسرم خیلی کم شده حتی می تونم بگم که در طول 4 ماه حتی در حد یک ...
۱۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تعداد رابطه بعد از ازدواچ می باید چه میزان باشد؟ ... تجربیات زوج های موفق. (۱۱) ..... و الان حدود دو سال هست ک ب ی حد ثابت رسیده یعنی روزی ی بار.
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درحالی که به هیچ‌ عنوان در مورد تعداد برقراری رابطه نرمال در دهه های مختلف عدد و رقم وجود ... ۵- برای یک رابطه جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها کنار گذاشته شوند: ..... چه تعداد رابطه جنسی در هفته طبیعی است؟, حد و حدود رابطه جنسی در .
در بدن زنی که برای داشتن رابطه جنسی آماده میشود، تغییراتی صورت می گیرد که دخول را ... و به مقدار کافی تا چه حد می تواند در کیفیت رابطه جنسی تاثیر داشته باشد ... تعداد ودفعات عمل جنسي در طول مدت ازدواج در مرد كم مي شود ولي بهمين نسبت ميل به ... سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود ۵ دقیقه محل را ...

لزوم-گفتگوی همسران آینده راجع به روابط جنسی - انجمن نوعروس

www.nowaroos.com › دوران قبل از ازدواج › خواستگاري
۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید ... گفت برقراری چه تعداد رابطه زناشویی در یک زمان معین نشانه طبیعی بودن همسران است. ... همانطور که گفته شد برای یک رابطه زناشویی موفق حداکثر یا حداقل زمان تعریف نشده است.

اهمیت کلیتوریس در رابطه جنسی - وبلاگ ایرانیکان

iranikan.loxblog.com/tag/رابطه%20جنسی/رابطه%20جنسی.htm
حد و حدود رابطه جنسی ... آیا دفعات برقراری روابط زناشویی حد خاصی دارد؟ ... در مورد تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی نیز برداشت‌های نادرست بسیاری وجود دارد ... همانطور که گفته شد برای یک رابطه زناشویی موفق حداکثر یا حداقل زمان تعریف نشده است.

رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ | مجله اینترنتی ...

www.parsi1.com/archive/.../رابطه-جنسی-در-دوران-نامزدی-چگونه-باشد؟/
آخرین بروز رسانی حدود ۲ ساعت پیش; |; تعداد کاربران آنلاین 151 نفر; |; جمعه 30 بهمن ... حد و حدود روابط جنسی از نگاه شرع، قانون و جامعه، در هریک از این موقعیت ها متفاوت است. ... اما از طرف دیگر محدود کردن غریزه جنسی و خودداری از برقراری رابطه کامل زناشویی ..... شما هم مثله داداشم و میدونم نامزدت چه حسی دار ه,اگه موفق شدی دوباره نظر بده مرسی ...
1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد ... بیاد داشته باشید که علاوه بر تعداد معاشقه، تغییرات هورمونی و عادت ماهانه نیز در .... اگر از نظر کارایی در حد معمول نباشید، می‌توانید او را به اوج لذت جنسی برسانید. ..... واقعیت این است که، "مسائل جنسی در زندگی‌های زناشویی خوب و موفق معمولا قابل حل هستند.
تعداد رابطه زناشویی در هفته · شناخت ونحوه .... حد و حدود در روابط عاشقانه · یک رابطه جنسی ... کلیدهای طلایی برای زنانی که خواهان ارتباط موفق با شوهر خود هستند · رابطه ...

زناشویی - 2

www.eq1.ir/cat/6/page/2

در مورد تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی نیز برداشت‌های نادرست بسیاری وجود دارد که همکاران ما در بخش سلامت .... برقراری روابط جنسی در زندگی زناشویی و حد حدود آن.

رابطه جنسي و عشق : مجله پزشکی

www.pezeshkan.info/?cat=46&paged=2
۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مردها موقع رابطه جنسی به‌طور متوسط حدود ۱۰۱ و زن‌ها حدود ۶۹ کالری می‌سوزانند. ... بسیاری از خانم ها پس از اتمام رابطه جنسی تا حد زیادی آسیب پذیر می شوند، به همین ... درحالی که به هیچ‌ عنوان در مورد تعداد برقراری رابطه نرمال در دهه های مختلف عدد و رقم ... باعث افزایش انرژی پایدار بدن جهت یک رابطه زناشویی موفق نیز می گردد.

آموزش مسائل زناشویی

amuzeshe-jensi.blogfa.com/
بعد از زایمان، تا چه مدتی محدودیت و منع رابطه زناشویی وجود دارد؟ ... حدود 10 درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان از طریق خود ارضایی می باشد ... در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ..... تعداد کمتری از زنان را می شود یافت که مانند مردان از نظر جنسی زیاده طلب باشند، اما انگیزه ...

راهكارهاي بهبود رابطه زناشويي (لذت‌افزایی رابطه جنسی) - خانه

moshavereh.porsemani.ir/.../راهكارهاي-بهبود-رابطه-زناشويي-لذت‌افزایی-...
کلیات را نیز طوری بیان فرموده‌اند که ذهن می‌تواند جزئیات را تا حدود زیادی برداشت نماید. ... راز موفقیت زوج‌هاي خوشبخت این نیست که هر روز با هم رابطه جنسی دارند؛ زوج‌های موفق ... منعی برای تعداد دفعات آمیزش وجود ندارد: از نظر دينی ماداميکه مانع شرعی (مثل .... دهند، بلكه شخصيت او را تنزّل داده، عملا او را در حدّ يك وسيله و ابزار پايين مى‌آورند.

رابطه جنسي در دوران عقد | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

www.moshavereh.porsemani.ir/content/رابطه-جنسي-در-دوران-عقد
رابطه جنسي بخش مهمي از زندگي زناشويي است اما كاملا تحت تأثير جو رواني و عاطفي زندگي است. اين اهميت اساسي ... دوره نامزدي موفق، سازنده يك زندگي موفق خواهد بود. اين موفقيت را ... حدود نزدیکی در عقد. سلام،آیا درسته .... تعداد پرسش ها:902 تعداد مقالات: ...
۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پاسخ پزشک : شما خواننده گرامی وقتی به این حد مشکل دارید چرا به پزشک مراجعه نمی کنید. ... شما نفرموده اید که چند سال دارید و تعداد روابط زناشوئی شما در هفته چند بار ... علی : با سلام و احترام : 48 سال سن دارم حدود ییکسال است که در رابطه با نعوظ .... بی نتیجه بود شما راهکاری برای درمان من دارید باسپاس موفق باشید .

آموزش‌هاي زناشويي -

zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspx
23- مردهايي كه بيش از حد به ظاهر، قيافه و سرو و وضع زن اهميت ميدهند. ( قابل توجه كسانيكه ... بله خيلي از خانم ها هستند که موقع رابطه و معاشقه چنين رفتاري دارند. ..... حدود سن 40 تا 55 سالگي تعداد فوليکول هاي تخمدان بسيار کم و ترشح استروژن کاهش مي يابد. ..... هفته ها يا حتي ماه ها ممکن است طول بکشد تا بتوانيد در اين زمينه موفق شويد.

حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید - مسائل ...

masael-jensi.mizbanblog.com/.../حد+و+حدود+رابطه+جنسی+در+زندگی+مش...
حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید - - مسائل زناشویی. ... چگونه رابطه جنسی موفق با همسرمان داشته باشیم؟ جلوگیری و درمان تنوع طلبی ... رابطه زناشویی تعداد دفعات رابطه جنسی رابطه جنسی ارگاسم,میزان روابط زناشویی ... بنابراین اگر ...

رابطه جنسی بایگانی - خاتون آنلاین

www.khatoononline.ir/tag/رابطه-جنسی
چگونه روابط زناشویی موفق داشته باشیم ... تعداد نرمال رابطه جنسی، چه حد رابطه جنسی مناسب است، درمان مشکلات جنسی، ... ولی الان حدود ۱ هفته ای میشه باهاش دعوا کردم .
اصول و روابط زناشویی موفق - ... اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی. تعداد زیادی از زوج ها در تلاش هستند تا به هر طریقی که می شود شادی، خوشی و .... درواقع، حتی اگر در چنین موقعیتی هم نباشید، به هیچ وجه نباید به رابطه جنسی بیش از حد توجه کنید. ... چرا که با نگاهی به گذشته، حدود 100 یا 50 سال پیش، نه تنها به مسئله ارضای جنسی زن ...

تعداد رابطه زناشویی در هفته | آرشیو وبلاگهای ایران

ghatreh.roytablog.ir/page-26203.html
حد و حدود رابطه جنسی در زندگی مشترک را بدانید - بیتوته ... رابطه جنسی-تعداد دفعات رابطه زناشویی-چندبار در هفته رابطه جنسی ... تاثیر تعداد دفعات ..... نزدیکی در دوران بارداری | موفق باشی movafaghbashi.com › توسعه شخصی › روابط زناشویی .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 310
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 1,076
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,502
  • بازدید ماه : 5,502
  • بازدید سال : 103,912
  • بازدید کلی : 458,270
  • کدهای اختصاصی