loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 338 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

قطع شدن انگشت دختر بچه

آرمیتا زل زده به صفحه موبایل و با دست کوچک پانسمان شده صفحه را لمس می کند. پانسمان تا مچ دست چپ بالا آمده و خمیدگی دو انگشت انتهایی از زیر بانداژ پیداست. مادر، باند ها را باز می کند و انگشت کوچک آرمیتا را جلو می آورد. انگشت سیاه شده و بند اول را ندارد؛ سیاهی تا پشت انگشت هم کش آمده. آرمیتای 19 ماهه تازه ترین قربانی خطای کادر درمانی است، این بار در بیمارستانی در تهران. انگشت کوچک آرمیتا 19 بهمن با یک قیچی بلند و تیز قطع شد، به اشتباه؛ قیچی قرار بود آنژیوکت را از دست او باز کند که لبه بلندش تا نیمه بند دوم انگشت را قطع کرد؛ اریب.

«بچه ریسه رفت، خون پاشید توی صورت بهیار، همه هول شدند، پرستارها دویدند، سریع بچه را سوار آمبولانس کردند و فرستادند بیمارستان فاطمه زهرا، انگشت آرمیتا توی جعبه یخ بود»؛ اینها را پدرش به جام جم می گوید که از 19 بهمن تا به حال فقط واژه متاسفیم را از مسئولان بیمارستان شنیده است.

سیاهی انگشت آرمیتا و پس زدن پیوند اما مثل خوره به جان این خانواده افتاده. به اینها گفته اند دیه می دهیم ولی اینها دیه نمی خواهند، اینها از تکرار حادثه ای مشابه برای بقیه بچه ها می ترسند و از سرنوشت دختر خود وقتی بزرگ شد و راجع به انگشتش سوال کرد...

چوب خط نظام سلامت ما خیلی وقت است برای حوادث بد پر شده است. امسال زنجیره این اتفاقات از ماجرای کشیده شدن بخیه چانه صدرای پنج ساله در بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر آغاز شد، سپس با سوختگی مادر جوان در اتاق زایمان بیمارستان چمران با گاز co2 ادامه پیدا کرد و با مرگ نوزاد 45 روزه در بیمارستان مفید به علت اشکال درسیستم اکسیژن رسانی به اوج رسید.

دختر بچه 19 ماهه ، اتاق زایمان بیمارستان چمران ، مرگ نوزاد 45 روزه در بیمارستان مفید

آرمیتای 19 ماهه با انگشت قطع شده

اما این حوادثی که رسانه ای شده فقط بخشی از تلخی هایی است که رخ می دهد و به دلایلی مخفی می ماند.

پرونده ای قابل تامل در ساری

دو هفته از مرگ زن 29 ساله در بیمارستان امام خمینی ساری می گذرد، خبر اما هنوز به جایی درز نکرده. اگر او زنده می ماند سه ماه بعد نوزادش را درآغوش می گرفت ولی حالا که او و فرزندش جان باخته اند، خانواده پیگیر روشن شدن علت مرگ است؛ شاید تسکینی شود بر داغ دلشان.

مردی از این خانواده که مراحل قانونی پرونده را دنبال می کند، به جام جم می گوید برای اعلام دقیق علت مرگ منتظر نتیجه کالبدشکافی اند، اما تا این نتیجه برسد اظهارنظر تیم پزشکی مستند است که برداشته شدن طحال زن و باردارشدنش را درحالی که بیماری خونی (گلبول های قرمز داسی شکل و افت هموگلوبین) داشته علت مرگ تشخیص داده اند. با این حال پزشک معالج که اجازه این دو کار را داده، عامل مرگ را تزریق خون اشتباهی به بیمار می داند؛ خونی سنگین و شسته نشده که فاکتورهای مضر برای بیمار داشته است.

این پرونده فعلا درکش و قوس است؛ اما آنچه مسجل است قصور و کوتاهی است، حالا ازجانب چه کسی، قرار است معلوم شود.

این پرونده و بلاتکلیفی اش یادآور پرونده سوختگی نوزاد سه روزه در بیمارستان امام خمینی صومعه سراست که به دادگستری ارسال شده ولی مسئولان بهداشت و درمان عنوان سوختگی را برای آن نمی پسندند و ترجیح می دهند پوسته پوسته شدن بدن نوزاد را به سندرم استیون جانسون ربط دهند نه سوختگی ناشی ازحرارت دستگاه که زردی نوزادان را درمان می کند. مادراین نوزاد اما گفته داغی دستگاه را حس کرده، شهادتی که تا این لحظه به نفع نوزاد نبوده است.

ضعف پاسخگویی و ناکافی بودن آموزش باوجود اجرای طرح تحول همچنان بر نظام سلامت سایه انداخته است.

در سایه این طرح، مردم هنگام بستری دربیمارستان های دولتی مبلغ ناچیزی می پردازند و دیگر مجبورنیستند مثل گذشته برای تهیه داروی بیمار خود خیابان ها و بازارهای رسمی و غیررسمی دارو را گز کنند. اینها حسن این طرح است، اما فشاری که این تحول بر نیروهای انسانی وارد کرده، کیفیت خدمات را بشدت تحت تاثیر قرار داده، اتفاقی که قرار نبود رخ دهد اما پیش آمد.

کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی البته نه فقط به دلیل اجرای این طرح که به واسطه ضعفی تاریخی دچارچالش است و هر که نیز در راس هرم تصمیم گیری نشسته، نتوانسته آن را حل و فصل کند.

حتی دکتر محسن مصلحی، دبیر شورای عالی نظام پزشکی در گفت وگو با ما ترجیح می دهد این موضوع را نوعی مشکل سیستماتیک بداند. او البته در بروز حوادث ناگوار مثل آنچه مدتی است داغ شده و نقل محافل گوناگون، خطاهای فردی را نیز دخیل می داند و با تائید این که این نوع خطاها در همه جای دنیا رخ می دهد، اما نتیجه می گیرد در کشور ما که درصد این خطاها بالاتر از استانداردهای جهانی است، یعنی سیستمی معیوب وجود دارد که نیازمند اصلاح است.

او معتقد است میزان تعهد نیروهای انسانی، پاسخگو بودنشان و میزان انگیزه و عشق و علاقه شان به کار، موضوعاتی است که باید درباره شان بیشتر فکر شود؛ زیرا به نظر می رسد گزینش نیروها در نظام سلامت ما کمتر براساس شایستگی های فنی، علمی و اخلاقی است.

طرح شکایت با قلبی نامطمئن

اینها سیاه نمایی علیه کادر پزشکی و درمانی نیست بلکه حقیقتی است که هر که گذرش به مراکز درمانی افتاده کم و بیش آن را حس کرده است؛ از برخوردهای نامناسب گرفته، تا بی اعتنایی ها، تشخیص های اشتباه، تجویز داروهای غلط، ارائه خدمات درمانی غیرضروری و بعد هم شانه خالی کردن از زیربار مسئولیت. همین جاست که کار به طرح شکایت می کشد و مردم به مراجع رسیدگی کننده پناه می برند؛ البته بیشتر با ناامیدی و دلخوش نبودن به گرفتن نتیجه.

اینها را که به دکتر هادی موسوی، جانشین معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی مشهد گفتیم، او گفت بدبینی مردم نسبت به روند رسیدگی به پرونده و صدور رای برای آن از آنجا آب می خورد که مطمئن اند در حق آنها اجحاف شده و قصوری رخ داده، درحالی که وقتی پرونده موشکافی می شود اغلب نتیجه این است که کادر درمانی بیشترین و بهترین کار را انجام داده است و هرچه می کردند نتیجه همانی می شد که شده است.

ما البته مواردی را که قصور و اشتباه کادر پزشکی و درمانی در بروز حادثه ای تلخ اثبات شده یادآورشدیم که او آن را پذیرفت و با این حال توضیح داد در رسیدگی به پرونده های پزشکی، وجدان ملاک قضاوت است و جانب پزشک و کادر درمانی گرفته نمی شود. گرچه در این ابراز عقیده تردید وارد است اما حتی اگر مو لای درز صدور احکام و احقاق حق بیماران نرود، همین که احتمال مرگ یا ناقص شدن در نظامی که همه ازآن انتظار سلامت دارند، وجود دارد، دردی است بی درمان. رنج بیماری یک سو و ترس آسیب دیدن در مراکز درمانی سوی دیگر؛ این درد بزرگی است که باید درمان شود.

البته نه قرار است مثل دکتر مصلحی، همه قصورها، کم کاری ها و بدکاری ها را به اشتباه های فردی و وجدان های سست و لرزان نسبت دهیم و نه مثل دکتر موسوی، هاله ای از تقدس به دور نظام درمانی بکشیم. باید منصف بود؛ نظام درمانی ما در بخش نیروی انسانی مشکلات اساسی دارد و این نقص قابل کتمان نیست؛ اما وقتی مراکز درمانی با هجوم بیمار و ضعف امکانات روبه روست این مشغله ها و کمبودها در قالب قصور و بعد هم نارضایتی بیماران ظاهر می شود و حتی به وارد آمدن صدمه های جدی به آنان منجر می شود. اینها لایه های زیرین و اغلب پنهان نظام درمانی ماست که طرح خوش آب و رنگ تحول سلامت برای آن فکری نکرده است.

بیشترین شکایت های مردمی از پزشکان

درشش ماه اول امسال 2690 پرونده با موضوع قصور پزشکی روی میز سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته؛ البته فقط در استان تهران.

آمارهای این سازمان از پیشتازی شکایت بیماران از جراحان پلاستیک و ترمیمی حکایت دارد؛ شکایت هایی که در آن بیماران مدعی اند اقدامات تشخیصی و درمانی پزشکان به صدمه جسمی یا روانی به آنها منجر شده یا هزینه های غیرضروری را بر آنها تحمیل کرده است.

در سال های اخیر متخصصان زنان و زایمان و سپس پزشکان رشته پلاستیک و ترمیمی همواره موضوع بیشترین پرونده های مطروحه در سازمان پزشکی قانونی و نظام پزشکی کشور بوده اند، طوری که وقتی سال 93 تعداد 12هزار شکایت از پزشکان ثبت شد بازهم این دو گروه درصدر فهرست شکایات بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قطع شدن انگشت دختر 19 ماهه با قیچی در بیمارستان - نمناک

namnak.com/28022-قطع-شدن-انگشت-دختر.html
۲۰ دقیقه پیش - انگشت و قطع شدن انگشت و انگشت دختر بچه و مرگ زن در بیمارستان ساری و قصورات پزشکی و حوادث پزشکی و شکایت از پزشک را در نمناک بخوانید.

نمناک

namnak.com/
قطع شدن انگشت دختر 19 ماهه با قیچی در بیمارستان ... رامبد جوان کارگردان برنامه خندوانه با انتشار عکسی با موهای بلند و وز خبر خوشی رباره شروع این برنامه به ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/3/16
۸ ساعت پیش - انگشت کوچک آرمیتا 19 بهمن با یک قیچی بلند و تیز قطع شد، به اشتباه؛ ... آرمیتای 19 ماهه تازه‌ترین قربانی خطای کادر درمانی است، این بار در بیمارستانی در تهران. ... و از سرنوشت دختر خود وقتی بزرگ شد و راجع به انگشتش سوال کرد. ... تا این نتیجه برسد اظهارنظر تیم پزشکی مستند است که برداشته شدن طحال زن و ...

زمان خرید حق بیمه سربازی تامین اجتماعی - تیتر24

www.titr24.com/News...==/زمان-خرید-حق-بیمه-سربازی-تامین-اجتماعی
۱۴ دقیقه پیش - معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در رابطه با خرید حق بیمه سربازی .... قطع شدن انگشت دختر 19 ماهه با قیچی در بیمارستانحکم اعدام برای “بابک ...
۷ ساعت پیش - آرمیتای 19 ماهه تازه ترین قربانی خطای کادر درمانی است، این بار در بیمارستانی در تهران. انگشت کوچک آرمیتا 19 بهمن با یک قیچی بلند و تیز قطع ...
۸ ساعت پیش - جان بیماران، بازیچه قصور پزشکی/ انگشت آرمیتا با قیچی قطع شد. ... انگشت آرمیتا با قیچی قطع شد. آرمیتای 19 ماهه تازه‌ترین قربانی خطای کادر درمانی است، این بار در بیمارستانی در تهران. .... قاچاق دختران اروپایی به عربستان برای سوء استفاده جنسی. - خبرگزاری صدا .... راه هایی برای خانه دار شدن کم درآمدها. - صبحانه ...

بالاترین: لینک‌های تازه

https://www.balatarin.com/links/recent
اینها همه از برکات اسلام است که دختری را به جرم عقب رفتن روسری در ایران اسلامی شلاق ... مترو تهران و عکس جنجالی زن ساپورت پوش و خیره شدن عجیب همگان ! .... آرمیتای 19 ماهه تازه‌ترین قربانی خطای کادر درمانی است، این بار در بیمارستانی در تهران. انگشت کوچک آرمیتا 19 بهمن با یک قیچی بلند و تیز قطع شد، به اشتباه؛ قیچی قرار ...
۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - لذا میزان قندخون بالا می رود و با ایجاد مشکلاتی باعث می شود که زخم ها سخت تر بهبود بیابند. ... حتی استخوان ها می گردد و تنها راه درمان، قطع عضو (قطع کردن پا) می باشد. ... پوشیدن کفش جلوبسته از زخم شدن و جراحت انگشتان پا جلوگیری می کند. ... هرگز با قیچی و یا ناخن گیر روی پینه را نبرید. ... 1394/10/12 - 19:03.


كشته شدن دختر در نور و بریده شدن آلت تناسلی مرد - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=كشته+شدن+دختر+در+نور+و+بریده+شدن+آلت...
19-1-2016 اخبار خبر فارسی 0 ... این دختران با تصور اینکه سردوستشان شپش دارد او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او ... مادر سنگدل دختر 21 ماهه اش را در عصبانیت کشت + عکس .... دختر جوان را نيم ساعت قبل‌ از آن، رهگذران در كوچه‌اي در نزديكي بيمارستان ديده .... در روش جراحی با قیچی پوست دورتادور قسمت کلاهک آلت تناسلي بريده و بخیه ...
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیدا شدن بازوی یک انسان در محل المپیک آینده ریودوژانیرو ... با جوان23ساله ازدواج کرد · ازدواج براي كسب اموال پيرمرد 97 ساله · دوستي شبانه پير مرد ۶۰ ساله با دختر جوان ... برای ماه عسل های رویایی به کجا سفر کنید ؟ ... تصاویر هولناک قطع انگشت زن خانه دار با گوشتکوب برقی .... مرگ شوهر خشن با ضربه قیچی همسرش!
اين انگشت ممکن است به وسيله ي پوست تنها متصل باشد و يا استخوان و عضلات مستقل داشته باشد . ... گچ گيري بايد هرچند وقت يکبار عوض شود و درمان براي چندين ماه ادامه يابد . ... شما ممکن است از طولاني شدن بيماري کودک و شب بيداري ها خسته شده باشيد .... در صورت خونريزي شديد از محل زخم ، تا رسيدن به بيمارستان مي توان با دست ...

پاسخ به سوال های پزشکی شما

pasokhepezashki.persianblog.ir/
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با توجه به اینکه نامزدم هنوز دختر است ممکن است مشکلی پیش بیاد؟ ... هم‌زمانی ایام ماه رمضان با فصل تابستان :مصرف انواع سبزی و میوه به دلیل .... قطع نظر از رنگ پوست، کک و مک نتیجه توضیح ناموزون و نامتوازن رنگدانه ..... ایدز كه مرحله انتهایی و علامتدار این بیماری است سالها پس از آلوده شدن به ویروس ایجاد می شود.

جراحی خطرناک خارج کردن قیچی از سر یک مرد + عکس

www.pixyab.ir/جراحی-خطرناک-خارج-کردن-قیچی-از-سر-یک-مرد--عکس.html
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مردی با یک قیچی آهنی گیرکرده داخل سرش وارد بخش اورژانس شد و از پرستاران تقاضای کمک کرد. ... مونوری به سرعت به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت .... قطع شدن پای مرد میانسال در متروی صادقیه / عکس - این مرد که حدودا پنجاه سال سن . .... (عکس) خارج کردن 2 کیلو مو از شکم دختر 19 ساله (+تصاویر) .

سریال پول کثیف - mozhganfilm

mozhganfilm6.persianblog.ir/tag/سریال_پول_کثیف
مرت مدت ها بود عاشق دمت دختر حسین شده بود و بالاخره با آصلی رفت خونه حسین تا ... حسین قبل از رسیدن عمر به طاهر شلیک کرده وطاهر را به بیمارستان می برن او به خون .... لطیفه قرص هایی که باعث توهمش می شد را قطع کرده و روز به روز داره حالش بهتر می .... حسین اثر انگشت خودش را روی قیچی می زنه و به مسئولین می گه که خودش این کار را ...
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با این حال رسانه‌های غربی همچنان به سکوت در برابر این جنایات و سانسور ... متفاوتی حمایت مالی می‌شوند و به همین جهت در چند ماه اخیر با یکدیگر درگیر شده‌ و ..... میتونن با عراق درگیر بشن اما جرعت وارد شدن به ایران را ندارن. ... همردیفانشون هم بفهمن که متوهم هستن وزرت وپرت میکنن. رای مثبت! 19 ..... بزودي دمشان قيچي.

مطالب خواندنی و جالب - که

www.irannaz.com/news_cats_3.html
قرارداد باشگاه فوتبال هلند با کودکی 18 ماهه +عکس ... زن ایرانی با حجاب در حال پیچاندن گوش اوباما (عکس) .... دختر مدلینگ که بخاطر زشت شدن از کار اخراج شد (عکس).
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکثر کسانی که من دیدم با اجنه در ارتباط بودن وضع مالی معمولی و حتی فقیرانه ... 21 تیر ماه سال 1383 زن و شوهر جوانی در شعبه 17 دادگاه خانواده کرج ... حتی در بیمارستان نزد چند روانپزشک رفتیم ولی کاری از دستشان بر نیامد. چاقو قیچی سنجاق هرچه بالا سرم گذاشتم نتیجه نداشت. ... دختر کوچکم او را دیده و ترسیده بود.
سلامت عمومی بدن وآمادگی جسمانی برای باردار شدن از اهميت زيادی برخوردار است وکسانی .... توصيه می شود خانم های بارداری که سه ماهه دوم و سوم آنان مقارن با شروع فصل شيوع .... برای شستن مدفوع بخصوص در نوزادان دختر بايد اين ناحيه را از جلو به عقب پاک ..... مراجعه کنيد، زيرا ممکن است نوزاد در اثر گريه زياد دچار قطع تنفس ( ريسه رفتن ) ...
میگفت دستاش وصورتش سوخته واز شدت درد گریه میکرده با این که مورفین زده بودن . ... از بیمارستان که اومدیم سحر زنگ زد وگفت رامتین اصرار داره که براش تولد ... نسترن بود واصلا اشاره ای به مسائل جانبی نمیکرد تا اینکه چهار ماه بعد مادر شوهرم از وحید ..... دعوت بودیم ومن خبر بستری شدن ریتا وهمچنین ازدواج دختر سوری رو همونجا شنیدم.
اگر با باز کردن لباس نوزاد و شیر دادن، تب نوزاد پایین آمد اقدام دیگری لازم نیست ... چنانچه کودک زیر 3 ماه دارای تب بالا و بیقرار باشد بایستی حتما به بیمارستان ارجاع شود. ... کودک در بدو تولد سینوس های اتموئید و ماگزیلا را دارد و پنوماتیزه شدن کامل ..... اگر نوزادی دست و پا را سریع حرکت دهد و با گرفتن اندام ها قطع شود، این تشنج ...

تصاویر/ مسابقات کشوری اسکی آلپاین بانوان - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../تصاویر-مسابقات-کشوری-اسکی-آلپاین-بانوان
۱ دقیقه پیش - ... -در-پیست-پولادکف-شهرستان-سپیدان-استان-فارس-با-معرفی-تیم-های-برتربرگزار-شد. ... قطع شدن انگشت دختر 19 ماهه با قیچی در بیمارستان ...

واقعا زدن موهای زائد برای یک دختر لازمه ؟ :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/3284/واقعا-زدن-موهای-زاید-برای-یک-دختر-لازمه
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با سلام اول از همه از همه دوستان بخاطر مطرح شدن این سوال عذرخواهی میکنم ... به ژیلت موها رو از یخورده پایینتر قطع می کنه که باعث میشه موها مثل ژیلت از .... خانم گل میتونی با قیچی کوتاه کنی تا اونقدر تمیز نشه که خدایی نکرده به گناه بیفتی ..... منم دیدم اینجوری نمیشه خلاصه یه ماه به موهای بدنم اصلا دست نزدم گذاشتم همش ...
من خودم به عنوان ی دختری که حجاب رو حیا رو انتخاب کردم و واقعا تو این جامعه از بی بند و ..... سخنرانی حاج آقا در مورد تربیت فرزند که روز آخر ماه صفر حدود ظهر از شبکه اول سیما ... به علت فشردگی کارها و جمع شدن پیام ها در ایام اربعین، رسیدگی به پیامها با ...... شاهدی را از یکی از بیمارستان های غربی آوردند که پرونده تعدادی از بیماران که چند ...
گفتگوی خانوادگی با فرناز رهنما و همسرش + عکس .... وارد شدن قیچی در جمجمه پسر بچه 2 ساله! ... این پسر بچه پس از وقوع حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی سختی قرار ... خودکشی دختر دانش آموز به خاطر کتاب شیطانی/عکس · قطع شدن انگشت زن با گوشتکوب برقی + تصویر ... شخصیـت کارتونی متولدیـن هر ماه.
تصادف اتوبوس با کامیون 15 کشته و مجروح داشت +عکس ... گوشتکوب برقی ، انگشت زن را قطع کرد +عکس .... ناپديد شدن یک پسربچه سه ساله هنگام بازي · اظهارات دو دختر کم‌بینا : این پسرها به ما تعرض کردند · اظهارات دو دختر ... قتل یک معلم بازنشسته توسط پسر 19 ساله ... نبش قبر دختر پنج ماهه در مشهد ... قتل فجیع با ضربات قیچی.

سامانه اعتراض به حذف یارانه امروز باز شد/ رونمایی از ملاک‌های حذف

boursepress.ir/.../سامانه-اعتراض-به-حذف-یارانه-امروز-باز-شد-رونمایی-از-م...
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میگن چون یک دختر تنهام و سرپرستی ندارم یارانه بهم تعلق نمیگیرد . ... 19. 3. پاسخ. با سلام در زمان ثبت اطلاعات در سامانه اعتراض از حذف یارانه ها بنده در ...... ثبت نام یارانه شود که اینجانب در آن ایام در اتاق عمل و در بیمارستان بستری بودم ..... با سلام یارانه من این ماه واریزنشدهدلیلی برای قطع شدن نیست چون حقوق ندارم و ...
من 37 و 4 روز بودم و هنوز فكر مي كردم تا زايمان خيلي مونده (19 روز) ..... وقتی معاینه کرد یهو احساس درد شدیدی کردم و دیدم که با قیچی قسمتهایی از پوستم رو میبره و با ...

چرخ شدن دست نوزاد 14 ماهه در چرخ گوشت! | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2015/08/.../چرخ-شدن-دست-نوزاد-14-ماهه-در-چرخ-گوش...
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فارس خبر می‌دهد قطع شدن دست کودک 14 ماهه بابلی با چرخ گوشت farsnews.com/13940510000054 ... www.irannaz.com/news_cats_19.html .... چرخ+شدن+دست+پسر+بچه+در+چرخ+گوشت+بیمارستان+شهید… ... گیر کردن دست دختر در چرخ گوشت/عکس – پارسینه ... گیر کردن انگشت پسربچه داخل چرخ گوشت + فیلم.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نامه رضا صفری که انگشتان دست و پایش را به جرم سرقت قطع کردند + عکس ... و بی حسی قطع کردند، پس از اجرای حکم به بیمارستان ولیعصر اراک اعزام شدم ... چقدر میلرزیدم نه به خاطر درد ضربات و مشت و لگد، ترسم از پایمال شدن .... به ماه رمضان مانده بود پس از ۸ سال انتظار در اجرای حکم با همان قیچی آهن بر ..... June (19).

«پرونده های فعال*» - دکتر خرسند

www.khorsand.org/main/archives/uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu/
-الان هیچ مشکل خاصی ندارم فقط قبلا با دارو، ادرار داشتم و الان ادارم خیلی کم وقتی صبح ..... همانطور که میدانید دردهای شدید مفصلی و محدود شدن حرکت مفاصل و حتی تخریب ...... که دکتر می گفت بدلیل حساسیت غذایی است اکنون 3 ماه است که هر دو انگشت شصت .... کمی عفونت همراه باخون از مقعد را دارم و گز گز کف پاهایم به کل قطع شده وخواب

قطع انگشتان دست با پله برقی (4 عکس) - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم ها › ایران و ایرانی
۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انگشتان یک کودک ۱۹ ماهه کرمانی به علت بی احتیاطی والدین در میان پله برقیدر مشهد آسیب دید. ... محافظ پله برقی، انگشتان کودک را رها و او را به بیمارستان امدادی مشهد اعزام کردند. ... (16 عکس) - 3582 بازدید :: باز سازی فیلم های بزرگ با دختران کوچک (15 ..... اینا چه والدینی هستند که کودک19ماهه رو ول میکنن به حال خودش.

حوادث و عجایب - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
نوزاد ربوده شده از بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد پس از ۳۰ساعت تلاش پیدا شد. ... پی گیری سرنخ گم شده در کلاف پیچیده مرگ دختر 19 ساله به روزنه ای رسید که پس از گذشت ... آتش سوزی در هتلی در شهر اربیل منطقه کردستان عراق منجر به زخمی شدن دست کم ۱۷ نفر و زخمی شدن ده ...... سر قطع شده پسربچه 16 ماهه با موفقیت به بدنش پیوند زده شد.

خاطرات زايمان 2 - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › تبادل نظر › دوران بارداري › زايمان و تولد نوزاد
۱۴ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 10پست - ‏10 نویسنده
با عرض معذرت خدمت سروناز جون، چونكه تعداد صفحات تاپيك خاطرات ... رسيديم بيمارستان بدون نوبت رفتم اتاق معاينه پرسيدم دهانه رحمم باز ... 3 سانته بيايد اينجا يهو 7-8 نفر بالا سرم جمع شدن يه ميله ديدم اين چيه؟ .... بعد گفت : پسره ، يه پسر سالم و توپلي كه 19 سانت قدش بود وزنش ..... دردم حتي يه لحظه قطع نميشد.

از سیر تا پیاز در مورد ختنه کردن پسران!-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=5893...69...
با این که ما مسلمانان باید ختنه را به دلایل مذهبی انجام بدهیم، ولی بد نیست دلایل علمی این ... از سیب سبز را با دکتر محمدعلی فلاح، رزیدنت تخصصی اورولوژی بیمارستان ... اما بهترین سن برای انجام ختنه دوران نوزادی است یعنی یکی، دو ماه اول بعد از تولد. ... او قطع و وصل می شود، یا حالت پخش شدن پیدا می کند، باید به پزشک مراجعه کنید.

از شیردهی شبانه مادران تا پوسیدگی دندان شیری کودکان ...

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=6816...69...
تا ۴، ۵ ماهگی مشکلی پیش نیامد و اوایل ماه ششم اولین دندان های شیری کوچولوی من ... شد و من با اصرار از دکتر خواستم که شیردادن را قطع کنم شاید وابستگی به شیر کمتر شود. .... در واقع بیشتر مادران در طول شب به دفعات مکرر یا با هر بار بیدار شدن کودک به ... مکیدن انگشت، پستانک و سرشیشه به علت تاثیر روی ساختمان فک و دندان ها و ...

نوزادان و کودکان

nazaninvarnaseri.blogfa.com/
اگر با شيشه به نوزاد خود شير مي دهيد مطمئن شويد كه سوراخ سر شيشه تنگ نباشد زيرا ... اين اختلال ممكن است بين دو هفتگي تا سه ماهگي ديده شود و معمولا بعد از چندين ماه خود بخود بر ... هنگام چيدن ناخن، نوك انگشت كودك را از لبه ناخن دور كنيد تا در ناخن گير يا قيچي گير نكند و ... محل قطع شدن بند ناف ... شستشوي ناحيه تناسلي در دختران.

کلور فدک|مجله تفریحی و سرگرمی » حوادث

kolourfadak.blogr.ir/category/اخرین-اخبار/حوادث/
اخبار ,اخبار حوادث ,قطع شدن انگشتان دست. جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 22:51 دقیقه در پی تماس مسئولان بیمارستان 15خرداد با سامانه 125 از گیر کردن دست دختر ...

مرداد ۱۳۹۱ - Pakzadnews - بلاگفا

pakzadnews.blogfa.com/1391/05
خانواده دختر وقتی از قطع شدن یارانه او با خبر شد، ماجرا را پیگیری کردند و متوجه شدند ... پریسا را وارد سیستم کرد به ما گفت این فرد با این مشخصات یک ماه پیش در بیمارستانی .... آنها وارد خانه شدند و شروع به انگشت نگاری کردند اما هیچ ردی به دست نیامد. .... مامورین آتش نشانی با استفاده از قیچی برقی نرده آهنی محافظ را بریدند و سه جوان ...
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرگز كرم را بين انگشتان پا استفاده نكنيد، زيرا باعث افزايش احتمال بروز ... هیچ کدام از شاخه های کنار ناخن را قطع نکنید. ... فراموش نکنيد که از قيچي براي کوتاه کردن ناخن استفاده نكنيد. محافظت از پا با کفش و جوراب: زمان ورزش کردن مراقبت باشید که کفش راحت به پا ... 2016-01-02 16:19 سلامت نیوز ... روز هفته ماه.

قربانی دعوای قبلیه‌ای با یک پا به مدرسه می‌رود+تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../قربانی-دعوای-قبلیه‌ای-با-یک-پا-به-مدرسه-می‌...
۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سه سال پیش در تیر ماه گرم دهدشت، شعله های خشم مردان یک قبیله، پای نوجوانی ... به گزارش مشرق به نقل از آنا،خبر قطع پای سامان راستینه در رسانه‌ها پیچید و افکار عمومی ایران را به شدت تحت تاثیر قرار داد. ... وی باقی می‌ماند و به دلیل شدت عفونت پایش در بیمارستان قطع می‌شود. ... مردی که‌ با ریش و قیچی مشهور شد +عکس.

حاصل عشق مامان و بابا

toodeli.niniweblog.com/
دختر نازم، یکی یه دونم، با توجه به اینکه شما به دنیا اومدی و دیگه تو دلم نیستی، ... خیلی از خاله ها نی نی دار شدن، خاله تینا، هستی عزیز رو به دنیا اورده بوس .... به بابا گفتم: من خیلی درد دارم بریم بیمارستان، بابا گفت: یه مقدار دراز بکش ماساژت بدم ...... از قدیم سینه رو به حالت قیچی با دو انگشت میگرفتن امّا حالت بهتر اینه که سینه رو ...
فرد در تابستان دچار جنون می شود و سپس ادامه بیماری در زمستان همراه با بروز ... لازم به ذکر است که در دختران جوان، زمان نزدیک شدن به دوره قاعدگی، می تواند نشانه های .... به اختلال دو قطبی باشه، می تونه دو شب در هفته شیفت شب باشه توی بیمارستان؟ .... سلام دوستان من مدت ٧ ماه پیش با اقایی اشنا شدم و یکماه پیش باهم ازدواج کردیم این اقا ...
فلووکسامین می تواند باعث به تاخیر انداختن انزال شود ولی با قطع دارو پس از چند هفته به حالت طبیعی ... دختری 22 ساله هستم که در کنترل ادرار مبتلا به وسواس هستم.
۲۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 19- تزریق هم‌زمان واکسن سرخک و ب ث ژ هیچ‌گونه اشکالی نداشته و باید در دو محل ... به کار بالا که پس از تولد نوزادان در بیمارستان‌ها صورت می‌پذیرد، ... حساسیت به تزریق واکسن در کودکان با علائمی مانند تب و یا بثورات پوستی بروز می کند. ..... بخصوص هنگامی که احساس می شود پای نوزاد در حال قرمز شدن است و به ...

معرفی فیلم - بیا تا برویم

biyataberavim.persianblog.ir/tag/معرفی_فیلم
خیلی خوب شما را به حال و هوای لندن تاتریک قرن 19 میکشاند و زوایای جالبی از زندگی دیکنز را نشان میدهد. ... دختری تنها که تنهاییش را با خواندن کلمات پر میکند.

جملات عاشقانه - انگشت

dastneveshtehayesade.blogfa.com/tag/انگشت
معلمی که انگشت دختر 5 ساله را با قیچی برید ! ... برای اجازه گرفتن برای عذرخواهی بلند کرده بوده با قیچی کاردستی همکلاسی ژارین قطع می کند. ... ژارین هم اکنون در بیمارستان مرکزی نیویورک بستری است و پزشکان امید دارند به دلیل حضور ... زمانی که كودكان هنوز چند ماهه هستند، مکیدن انگشتشان با مزه به نظر می‌رسداما وقتی که به سن مهد ...
او در اعتراض به اينكه بعد از قطع انگشتان دست و پايش بدون هيچ دليلي به مدت ١٢ سال است كه ... اش نشود او بعد از سه روز قطعا به بيمارستان منتقل خواهد شد و در ادامه جانش را از دست ميدهد. ... هر چه تمام انگشتان دست وپای او را با وسیله قیچی آهن بر برقی قطع کردند! ... این گزارش از طرف «میترا پور شجری» دختر زندانی سیاسی «محمد رضا پور ...

مطالب جديدتر - دختر عمو

shayna0092.blogfa.com/1392/11/4?p=2
حرفهای در گوشی با کسی که تو راهه و بعدآ می خواد بخونشون - فعلا" ..... ... نوزاد نارس نياز به بستري شدن و مراقبت در بيمارستان دارد . ... اين اختلال ممكن است بين دو هفتگي تا سه ماهگي ديده شود و معمولا بعد از چندين ماه خود ... هنگام چيدن ناخن، نوك انگشت كودك را از لبه ناخن دور كنيد تا در ناخن گير يا قيچي ... مراقبت از محل قطع شدن بند ناف

[DOC]Iجزوه مختصر کمک های اولیه.doc

eni.umz.ac.ir/.../eni.umz.ac.../جزوه%20مختصر%20کمکهای%20اولیه.doc

(VOICE پاسخ به صدا ) بیمار بعد از صدا کردن با لکنت و تامل و تاخیر چشمانش را باز ... تنفس: با نگاه كردن به قفسه ي سينه و شنيده شدن صداي تنفس، مي توان شمارش كرد. ..... چنانچه شکستگی ندارد با فشار نسبت به قطع خونریزی اقدام می شود اگر ..... خانم های باردار ( بجز 3 ماهه اول بارداری ) بیماران قلبی و افراد بیهوش ، مسمومیت با مواد ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 798
  • باردید دیروز : 752
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,031
  • بازدید ماه : 3,031
  • بازدید سال : 101,441
  • بازدید کلی : 455,799
  • کدهای اختصاصی