loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 319 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

معجزات زیبایی جوش شیرین

اکثر ما با هدف استفاده برای شیرینی پزی جوش شیرین را خریداری می کنیم در حالی که این ماده پرخاصیت می تواند یک اکسیر زیبایی پوست - مو و دندان باشد. از انجایی که استفاده از مواد طبیعی در زیبایی یکی از راه و روش های مطمئن است پس توصیه می شود در برنامه زیبایی خود بگنجانید.

خواص زیبایی جوش شیرین

به صورت خلاصه و مفید با ماسک های زیبایی و لوسیون های زیبا کننده پوست و مو که با جوش شیرین تهیه می شوند آشنا خواهید شد. 

با جوش شیرین حمام لطیف بگیرید

4قاشق غذاخوری جوش شیرین + 5 قاشق غذاخوری عسل + 2 لیوان شیر + 15 قاشق غذاخوری نمک + 3 قاشق غذاخوری روغن بچه

در یک ظرف بزرگ جوش شیرین ، عسل ، شیر و نمک را مخلوط کنید ، مخلوط را در وان آب گرم بریزید و سپس روغن بچه را اضافه کنید ، برای مخلوط کردن مواد در آب از دست هایتان استفاده کنید سپس قدم در این حمام تسکین دهنده و آرام بخش بگذارید ، این حمام برای نرمی پوست بسیار مفید است.

پاک کردن لاک ناخن ها با جوش شیرین

جوش شیرین ، ماسک جوش شیرین ، ماسک جوش شیرین برای پوست

کاربردهای جوش شیرین برای زیبایی پوست و مو

پس از اینکه لاک ناخن به مدت زیادی روی ناخن ها می ماند باعث می شود ناخن ها زرد به نظر برسند. با استفاده از مالش مخلوط جوش شیرین و پراکسید (اکسیدان) روی ناخن هایتان از شر این لکه های زرد خلاص شوید.

ماسک ضد جوش صورت با جوش شیرین

مخلوطی از جوش شیرین و عسل می تواند به پاک کردن پوست کمک کند. این مخلوط را اعمال کرده و پس از 15 دقیقه بشویید.

پاک کردن کلر از مو با جوش شیرین

اگر زمان زیادی صرف شنا می کنید موهای شما ممکن است مملو از کلر بوده و یا تغییر رنگ دهد. می توانید با مخلوط مایع ظرفشویی و جوش شیرین و اعمال آن روی موهایتان از شر کلر خلاص شوید. با استفاده از یک نرم کننده موی خوب از این شیوه و تأثیرش خاطرجمع شوید زیرا این مخلوط موهای شما را بسیار بسیار تمیز خواهد ساخت.

 ساخت شامپو با جوش شیرین

ساخت شامپو ، ماسک جوش شیرین برای پوست ، ماسک جوش شیرین و گلاب

ساخت شامپو با جوش شیرین

  شما می توانید به 1/4 شامپوی مورد استفاده تان جوش شیرین افزوده و موهایتان را حجم دهید. جوش شیرین آلودگی موها را کاسته و موها را روشن تر و حجیم تر خواهد کرد.

 می توانید از جوش شیرین به عنوان شامپوی خشک استفاده کنید به این طریق که مقداری از آن را روی موها بپاشید و سپس موها را شانه کنید و سپس با یک سشوار موها را پف دهید.

جوش شیرین برای داشتن پاهای زیبا :

اگر روی پاشنه پاهایتان پینه بسته یا خیلی زبر و خشن شده است باید جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیری چسب مانند بدست اید سپس این مخلوط را روی زبری های پاشنه قرار دهید و پس از 15 دقیقه بشوئید تا پاهایتان نرم شود ( در صورت لزوم میتوانید مدت بیشتری قرار دهید ).

اگر پاهایتان خارش دارد 4 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با 4 لیوان آب گرم مخلوط کنید و سپس پاها را حدود 10 دقیقه در آن بگذارید و با این کار خارش پاها آرام میگیرد.

همچنین میتوانید با جوش شیرین خستگی پاها را نیز از بین ببرید ، 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک کاسه آب گرم حل کنید و سپس پاهای خسته تان را 15 دقیقه درون آن بگذارید تا خستگی از پاهایتان خارج شود.

جوش شیرین بهترین سفیدکننده دندان :

ماسک جوش شیرین و گلاب ، بهترین ماسک پوست

میتوانید با جوش شیرین خمیردندانی خانگی بسازید ، ابتدا 3 قاشق چایخوری جوش شیرین را با 1 قاشق چایخوری نمک مخلوط کنید سپس به آن 3 قاشق چایخوری گلیسیرین اضافه کنید و برای خوشبو شدن نیز 10 قطره از اسانس مورد علاقه تان به آن بیفزایید سپس به مقدار کافی آب به آن اضافه کنید تا شکل خمیر پیدا کند.

شما میتوانید این خمیر دندان را در بطری ای کوچک نگهداری کنید ، از آن جا که جوش شیرین یک سفید کننده دندان طبیعی است پس حسابی دندان ها را سفید می کند و از پوسیدگی آن ها نیز جلوگیری می کند ، اگر هم فرصت کافی برای تهیه خمیر سفید کننده ندارید میتوانید برای سفید تر دندان هایتان مسواک تر خود را درون جوش شیرین فرو برید سپس با آن دندان های تان را مسواک بزنید.

جوش شیرین خوشبو کننده طبیعی دهان :

برای خوشبو کردن دهان میتوانید 2 قاشق چایخوری جوش شیرین را در 1 لیوان آب حل کنید و در دهان غرغره نمائید.

 جوش شیرین برای نرم کردن آرنج :

چنانچه پوست آرنج یا زانو خشن و زبر شد باید ابتدا مقداری جوش شیرین را با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا حالت چسبی پیدا کند سپس این مخلوط را مانند کرم به زانو یا آرنج بمالید و 15-30 دقیقه صبر کنید ، پس از شست و شو میبینید که پوست زبر و خشن نرم شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

جوش شیرین | جوش شیرین بهترین اکسیر جوانی و زیبایی

namnak.com/27955-زیبایی-با-جوش-شیرین.html
بهداشت و سلامت > پوست و مو > از نوک مو تا ناخن پا را با جوش شیرین زیبا کنید! ... جایدندان هایی مثل مروارید سفید و براق در زیبایی تان کم است ؟ با جوش شیرین!

زیبایی با پوست و موی سالم - مطالب مرداد 1392

tahara.mihanblog.com/post/archive/1392/5/page/6
۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شکل سر ناخن باید به چه شکلی دربیاید تا ایجاد مشکل نکند؟ نوک ناخن باید به ... بعضی از خانم‌ها با نوک سوهان ریشه ناخن خود را پاک می‌کنند، آیا این کار صحیح است؟ ... ناخن های انگشتان پا در حدود 1 میلیمتر در ماه رشد می كنند . مطالعات ..... در یک ظرف بزرگ جوش شیرین، عسل، شیر و نمک را مخلوط کنید و به‌خوبی هم بزنید.

پوست، مو، ناخن و زیبایی - پرنده ی آبی

dastsakhtehayeman.persianblog.ir/tag/پوست،_مو،_ناخن_و_زیبایی
برای نرم کردن پوست کنار ناخن‌ها و تمیزکردن ناخن‌ها از جوش شیرین برای شستن‌شان به ... می توانید نرم کننده ای با عطر نارگیل یا انبه پیدا کنید تا بیشتر حال و هوای ساحل پیدا .... بدتر از آن کدر شدن موهای رنگ شده و خراب شدن نوک موها بعد از مدتی کوتاه است. .... این تیرگیممکن است روی مفاصل کوچکتر مثل انگشتان وقوزک پا هم دیده شود.

سالم ترین و به صرفه ترین ماسک های دستی برای شما

www.hidoctor.ir/42153_سالم-ترین-و-به-صرفه-ترین-ماسک-های-دستی-...
۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما برای زیبایی هر چه بیشترخود – سر تا پا – حمام و میز لوازم آرایشتان را .... با نوک انگشتان دست، مخلوط را روی پوست و موی سر ماساژ دهید؛ به طوری که ... در این هنگام است که باید از ماسکی محکم کننده – برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن‌ها – بهره برد. کمی آب لیمو را با یک قاش سوپ خوری جوش شیرین مخلوط کنید و برای ۳۵ ...

119 - مشاهده مطالب

www.tebyan.net/newmobile.aspx/Comment/.../newindex.aspx?...
حوله را دور موهایتان بپیچید و با دست ها آرام به آنها فشار آورید تا رطوبت و خیسی جذب حوله ... اگر از خمیر جوش شیرین و آب استفاده می کنید، بعد از آنکه خمیر را به موهای خود ... موهای خود را به طور کامل بشویید تا بعد از خشک شدن درخشان و زیبا به نظر آیند. .... ناخن‌ پا نباید از گوشت انگشت بلندتر باشد زیرا به محل تجمع میکروب‌ها بدل می‌شود.

درمان موهای زیر پوستی با روشهای طبیعی | مرجع سلامت و ...

parsivenus.com/?q=درمان-موهای-زیر-پوستی-با-روشهای-طبیعی
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موهای رشد نکرده که معمولا با نام موهای زیر پوستی شناخته می شوند، ... یا با موچین آنها را از پوست خارج کنید؛ هرگز قبل از بیرون آمدن نوک این موها آنها ... دیگر خواص زیبایی جوش شیرین را در اینجا بخوانید. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و یک فنجان آب را مخلوط کنید. ... مواد نامبرده را با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآیند.

جوش شیرین برای زیبایی شما - جوانی ها

www.javaniha.com › سلامت › زیبایی
جوش شیرین برای زیبایی شما، را برای شما عزیزان و کاربران محترم جوانی ها قرار داده ایم ... داشته‌ و جالب است بدانید جوش شیرین می‌تواند یک زیبا‌کننده پوست و مو نیز باشد. ... شما باید اول مقداری جوش‌شیرین را با مقدار خیلی کمی آب مخلوط کنید تا مخلوط حالت ... احساس آرامشی در پاها ایجاد کند که فردا از آن به عنوان رفع خستگی پا یاد کنید.
به کسانی که پوست خشک دارند توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا ... سفیده تخم مرغ را با همان مقدار الکل طبی (الکل سفید) مخلوط کنید و آن را با نوک .... چند در فصل تابستان آفتاب دائمی نداشته باشیم ولی پوست و مو خشک ، دی هیدراته و تیره ... شیرین به آن اضافه کنید تا بصورت خمیر درآید،بعد روی تمام صورت قرار داده پس از ...

لیمو شیرین

limo-shirin.blogfa.com/1392/09
غذای ضروری برای پوست زیبا ... خوبی از بیوتین محسوب می‌شود و از خشكی پوست، شكنندگی مو و ناخن جلوگیری می‌كند. ... آب جوش را اضافه كنید تا به صورت خمیر درآید. ... با استفاده از یك كلیپس یا گیره سر، موهای خشك خود را دسته دسته كنید و مخلوط را ... كه همين جوش پيش پا افتاده ظاهر آنان و زيباييشان را براى هميشه از بين برده و با هيچ ...
پوست خود را با کرم های مرطوب کننده ی اس پی اف ، دار هر روز مرطوب کنید تا علاوه بر مرطوب .... غذاهای شیرین : این ها هم مثل الکل غذاهای پرکالری خالی از مواد مغذی هستند . ... اسید موجود در آب لیمو ترش تازه سبب از بین رفتن جای جوش ها می شود. .... در روز علاوه بر شفافیت صورت، سلامت دندان، ناخن ها، موها و در نتیجه زیبایی خود را تضمین کنید.

بلاهایی که سر موهای خود می‌آوریم - بیتوته

www.beytoote.com/attire/hair/scourges3-hair-tips.html
سپس، هرماه یکبار شانه و برس را با جوش شیرین و آب تمیز بشویید. ... موهای سالم و زیبایی داشته باشید، هر ماه حدود 1.5 سانتی‌متر از نوک موها را قیچی کنید. ... با دست، بالای موها را بگیرید و از پایین دست تا آخر موها را شانه کنید سپس کمی .... 7 راه‌حل برای محافظت از ناخن‌های شكننده .... ترک خوردگی پاشنه پا, درمان ترک خوردگی پاشنه پا ...

آرایش و زیبایی - کلوب

www.cloob.com/result/113758726/آرایش%20و%20زیبایی
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با نوک انگشتان، موها را ماساژ دهید و بعد آبکشی کنید تا جایی که موها لیز نمانند. ..... رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا ..... نصف قاشق سوپ‌خوری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط می‌کنم تا به ...
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 2- به اندازه عدس از کرم دورچشم، نوک انگشت اشاره بریزید. 3- از وسط پیشانی کرم رو با انگشتون تا زیر چشم بیارید چهت در ... کسانی که به هر دلیل موهای ابرو و مژه خود را از دست داده‌اند برای بهبود .... پدیکور یعنی آرایش و زیباسازی پا و ناخن پا ... یک قاشق چایخوری جوش شیرین را در یک استکان آب حل کنید و روزی سه بار ...

روي تان مي شود اين ها را از كسي بپرسيد؟! - پوست

poost.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=5&pyear=1391
اگر ناخن شما زرد يا سفيد و نيز شكاف دار و شكننده است، احتمال اين كه دچار عفونت قارچي شده ... با اين كار از ايجاد برآمدگي هاي پوستي در اثر تراشيدن مو جلوگيري مي كنيد. ... پينه همان لايه هاي ضخيم شكل گرفته از پوست هاي مرده است كه از پا در مقابل فشار راه .... همه ما تا كنون مطالب زيادي درباره هزاران نكته مفيد براي حفظ زيبايي خوانده ايم و ...
اين عمل را يک روز درميان تکرار کنيد تا آثار جوش ها از بين برود. ... محل جوش را با مخلوط عسل و ويتامين "E" به صورت روغن و يا پودر در جوز به مدت 20 دقيقه بپوشانيد و ..... اما پانچ ناخن دست و پا نيز روش جديدي است که امسال مورد توجه قرار گرفته است، بدين صورت که پس از .... سرکه يکي از موثرترين مواد زيبايي بخش پوست و مو است.
صورتم جوش زیر پوستی داره تازگی هم 2 -3 تا جوش قرمز زده که با ماسک توت .... اگر می خواهین به عنوان مش تیکه ای یا سوزنی استفاده کنید روی موهای تیره بی نهایت زیبا می شه . ... برای محکم شدن ناخن از محلول آب گرم و جوش شیرین استفاده کنید. .... با لیف و صابون بچه میشورم و بعد سفید آبو تو دستم پودر میکنم و آروم با نوک انگشتام به ...
شامپو جوش شیرین می‌تواند موها را از هر ماده ی اضافه‌ی دیگر پاک کند و باعث ... 3 به 1 جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید به این ترتیب 1 قسمت جوش شیرین و 3 ... و شو از ریشه‌ِ مو آغاز کردن و به نوک موها رسید و زمان آن باید از 1 دقیقه تا 3 دقیقه به طول ... نان نرم کردن و از بین بردن زبری پا با جوش شیرین با جوش شیرین ناخن هایتان سفت می ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
اولین بار در ایران ، مراسم خود را آنلاین برآورد هزینه کنید ... نگاهی به حاشیه های زندگی آیت‌الله واعظ طبسی ، از سوگند تا سکوت · نگاهی به .... مدل آرایش های زیبای مو وصورت در اسکار 2016 ... موهایتان را با سرکه و جوش شیرین بشویید ... خانم های باردار درد پا و ران در بارداری را جدی بگیرید! .... چند توصیه خانگی برای داشتن ناخنهای براق ...

جوش شیرین - آکاایران

www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/11823.html
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نان با طعم جوش شیرین، سوغات تهران برای اصفهانی ها ... جوش شیرین؛شامپویی فوق العاده برای موها ..... جوش شیرین را با مقداری آب مخلوط کنید تا تبدیل به خمیر رقیقی شود، ... آیا کاتیکل های ناخن هایتان به شکلی در آمده که انگار از جنگ برگشته اید ... رفع بوی نامطبوع پا، درون کفش از اسپری جوش شیرین استفاده کنید.
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موهای خود را به طور کامل با آب خیس کنید تا شامپو بیشتر کف کند و از آب نسبتاً ... جوش شیرین یک پاک‌کننده فوق‌العاده برای موها و پوست سر محسوب می‌شود. ... شما باید موهای خود را خیس کرده و برای لطافت و زیبایی آن از نرم‌کننده استفاده کنید. ... چشم · خواص میوه ها و گیاهان دارویی · دانستنیهای پزشکی · دست و پا · رژیم ...

پوست و مو و ناخن - تجارب طب سنتی

tajarobteb.persianblog.ir/tag/پوست_و_مو_و_ناخن
صورت و پوست بدن را با نگاهی به طب سنتی روشن و زیبا کنیم. نویسنده: ... از ترکیب عرق کاسنی و شاهتره و آرتیشو روزانه تا دو فنجان استفاده کنید. از صابون انار ... حنا کف پا + آش جات + دوری از استرس و هیجان + مالیدن آب پوست خیار + عرق خرفه. یا در آشجات .... 2) بادام شیرین: تقویت کنندهء پوست،ابرسان، تقویت مو و ابرو. 3) نارگیل: ...

برچسب پوست - بادصبا

badsaba4.blogsky.com/tag/پوست/page/23
شما باید اول مقداری جوش‌شیرین را با مقدار خیلی کمی آب مخلوط کنید تا مخلوط حالت .... به سادگی با نوک انگشتان خود (نه با ناخن) پوست سر را مالش دهید طوری اینکار را انجام .... پوست,پوست و مو,رفع ترک‌ پا,زیبایی اندام,ترک‌های مقاوم پا,زیبایی پوست ...
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواهید بلند شود را کوتاه می کنید ولی کوتاه کردن مرتب نوک موها از ... از اینروست که کوتاه کردن ناخن انگشتان پا برایتان دشوارتر است. ... آرگان برای سلامت و زیبایی جادوی سلامتی با خواص شگفت انگیز این ... توزیع شانه کوتاهی مو ایزی کات۴ قدم تا شگفت انگیز کردن مژه ها! ..... تاثیر جوش شیرین بر پوست و مو و

#ناخن - Tele-Wall - سرویس اشتراک تلگرام

tele-wall.com/telegram/tags/ناخن?page=1
#پا #عقل #چاقیـلاغری #زنان #زیبایی #زناشویی #زانوـدرد #کمر_درد #کاهش_درد ... #استخوان_درد #بویایی #بارداری #ناخن #پوست #مو #گرفتگی_عضلات #گوارش .... و تغذیه دارد، مخصوصا که #ناخن دست و پا مسئولیت مراقبت از نوک انگشتان ما را دارند ..... امتحان کنید: یک قاشق چای خوری نمک و دو قاشق چای خوری جوش شیرین را با هم مخلوط ...

سفید کردن ناخن،چگونه ناخن خود را سفید کنیم؟

www.delgarm.com/.../15121-سفید-کردن-ناخن-و-چگونه-ناخن-خود-را-سف...
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دسته: آرایش صورت و مو ... اضافه کردن جوش شیرین به خمیر دندان برای سفید کردن نتیجه کار را بهتر می کند. ... برای سفید کردن ناخن،این دو را با هم ترکیب کنید تا خمیری نرم بدست آید. ... 3-اگر کمبود کلسیوم دارید سعی کنید بیشتر شیر بخورید تا دارای ناخن های سالم و زیبا شوید ... مدل کفش نوک تیز زنانه مشکی ...
۱ قاشق چایخوری روغن بادام شیرین یا زیتون ... به این خمیر مقداری آب جوش اضافه کنید تا محلول کمی رقیق گردد و قابل مالیدن بر ... دو قاشق غذاخوری آرد گندم برداشته و به آن به اندازه ی نوک کارد پودر زاج اضافه کرده، با مقداری آب جوش مخلوط کنید و روی صورت ..... بسيار مهمي هستند که براي تمام اعضاي بدن از جمله پوست، مو، ناخن مفيد مي باشد.

محلول جوش شیرین جادویی برای داشتن موهای درخشان

www.takfars.ir/محلول-جوش-شیرین-برای-داشتن-موی-درخشان/
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک‌دوم فنجان جوش‌ شیرین را با ۴ لیتر آب ولرم مخلوط کنید (بهتر است ... اگر از خمیر جوش شیرین و آب استفاده می‌کنید، بعد از آنکه خمیر را به موهای خود آغشته کردید با نوک انگشتان ... موهای خود را به طور کامل بشویید تا بعد از خشک شدن درخشان و زیبا به نظر آیند. ... آموزش عکس به عکس طراحی با حنا روی دست و پا و ناخن ...

پوست مرغی یا کراتوزیس پیلاریس را با داروهای گیاهی درمان ...

www.zanjefil.com/پوست-مرغی-یا-کراتوسیس-پیلاریس-را-با-دار/
سه قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را با کم آب هم بزنید که یک حالت خمیری به دست بیاید. ... این کار را برای یک مدت انجام دهید و نا امید نشوید تا از شر عارضه پوست مرغی راحت ... باز شود و مو راحت رشد کند روغن ویتامین را از کپسولش خارج کنید و پوستتان را با ... اینکه جز عارضه پوست مرغی باشه کمه پوست مرغی به جوشهای ریز با نوک سفید و ...

پوست و مو : پزشکان ایران

www.pezeshkan.org/?cat=62&paged=2
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این مخلوط را روی کوتیکول‌ها (پوست اطراف ناخن) و سطح ناخن‌ها ماساژ دهید. ... این مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و روی پوست کف سر بمالید و به آرامی ... سپس ظرف این روغن‌ها را درون یک ظرف آب در حال جوش قرار دهید تا روغن‌ها به مرور گرم شوند. ... چند قطره از سرم مو را روی دست خود ریخته و آن را به ساقه موهای خود به آرامی بمالید.

پوست - مو - زیبائی 2 - نگین

nininegin.niniweblog.com/post/69/پوست--مو--زیبائی-2.html
این تاول ها را می توان روی نوک و کناره های انگشتان دست و پا، و نیز روی کف دست و پا .... هنگام شامپو کردن ، پوسته ها را با ناخن هایتان سست کنید و سرتان را حداقل 5 ..... قاشق سوپخوری روغن بادام شیرین به آن اضافه کنید تا بصورت خمیر درآید،بعد .... هنگامی که کانال فـولـیـکول مو کـامـلا مـسـدود بـوده و جـوش زیـر سـطـح پـوسـت واقــع اسـت.
ماست و آب لیموترش تازه و جوش‌شیرین را کاملاً با هم مخلوط کنید و به مدت ۴۰ دقیقه به کف سر ... این رطوبت باعث نرم ماندن پوست دور ناخن نیز می شود. ... اگر ترغیب شده‌اید تا با کمک روغن های گیاهیی به موهای خشک خود شادابی و زیبایی هدیه کنید، ... بهترین درمان موخوره این است که هر از گاهی نوک موهایتان را بزنید تا مو خوره‌ها از بین بروند.
۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روغن نارگیل ، فواید روغن نارگیل ، روغن نارگیل و زیبایی ، طرز استفاده ... جوش ‌درمانی به سبک چینی‌ها ... این ماسک را به مو های تان بزنید و با پلاستیک آن را بپوشایند تا یک ساعت بماند. ... چایخوری روغن بادام شیرین رادر یک قابلمه کوچک، روی حرارت بخار آب قرار دهید. ... جوراب نخی به پا کنید و بگذارید یک شب بماند.

خیلی خوش امدید - زیبایی

m-f91.blogfa.com/tag/زیبایی
خیلی خوش امدید - زیبایی - هرگونه کپی برداری از مطالب اینجا با هر شیوه و روشی ازاد ... و انگشت‌هایتان، بهترین شکل ناخن‌ها را پیدا کنید تا زیبایی دست‌های‌تان چندین برابر شود. .... موها، ساقه و ريشه موها ماساژ دهيد و پوست سرتان را به خوبي با اين ژل آغشته كنيد و ... روش تهیه: براي تهيه اين ماسك به آلوي قرمز و روغن بادام شيرين و گلاب تازه ...

درمان اختلالات پوست، مو و ناخن - لذت دانستن

www.enjoyknowing.ir/2015/03/16/درمان-اختلالات-پوست،-مو-و-ناخن/
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خوردن یا غسل یا وضو گرفتن با آبی که در آفتاب گرم شده; خوردن و .... به مدت ده دقیقه بگذارید و کمی جوش شیرین به آب اضافه کنید تا پوست ... و سپس روغن مالی کنید و با پارچه ای گرم (ترجیحا نمد) پا را بپوشانید ... زیبایی پوست:.
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فواید زردچوبه برای پوست و مو + طرز تهیه انواع ماسک زردچوبه ... این ماده باعث روشنایی هرچه بیشتر پوست شده و در کاهش چندین عارضه پوستی نظیر آکنه، جوش، کک و مک و لک ... سپس با مالیدن نوک انگشت ماسک را پاک کنید و صورت خود را با آب ... میتوانید پودر زردچوبه را با آبلیمو مخلوط کنید تا خمیری به دست بیاید.

اردیبهشت ۱۳۹۰ - اکسیرجوانی

asir2511.blogfa.com/9002.aspx
اکسیرجوانی - خدا زیباست و زیبایی را دوست می دارد. ... ماسک انگور وجوششیرین:چند حبه اگور را له کرده ویک قاشق چایخوری جوششیرین به ان ... آنگاه با نوک انگشتتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنید تا جریان خون ... ماسک سفیده تخم مرغ سفیده تخم مرغ را با همان مقدار الکل طبی(الکل سفید)مخلوط کنید و آن را با نوک انگشتان خود ...
شانه کشیدن بر موهای خیس، از فرق سر تا نوک مو: ... بنابراین ابتدا گره‌های مو را تا حد امکان باز کنید و سپس از قسمت‌های انتهایی موها شروع به ... اگر قصد داشتید دور ناخنها را با قیچی صاف و تمیز کنید بهتر است این کار را بعد از ..... آن بسیار ریز است، جوش ندارد و یا تعداد جوش‌ها به قدری اندک است که به چشم نمی‌آید. ..... Sweet: رایحه شیرین
شستشوی موها با این شامپو باعث رنگ شدن سطح ساقه مو شده (رنگ موی گیاهی نیزبه همین ترتیب .... اگر انگشتان خود را در آب لیمو بگذارید متوجه خواهید شد پس از مدتی ناخنهای شما سفید می شود. .... مقداری گلاب را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. ... ۲) سرعت رشد انگشتان دست از انگشتان پا بیشتر میباشد.۲ تا ۳ برابر.

چگونه از شر موهای زائد خلاص شویم؟ - سیمرغ

seemorgh.com › سلامت › پوست، مو و زیبایی
۱۶ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سپس با نوک انگشتان کاغذ یا پارچه را گرفته و در جهت عکس رویش موها ... 1) پیش از انجام اپیلاسیون با موم،حتما حمام کنید تا سلول‌های مرده از بدن ... 7) بهترین اندازه مو برای انداختن پنج میلی‌متر روی پا و شش میلی‌متر ... بند انداختن غیر بهداشتی پوست را تحریک می‌کند و اغلب باعث ایجاد جوش و التهابات پوستی می‌شود.
چگونه سوهان ناخن انتخاب کنید 5557 سوهان کشیدن ناخن ها آن ها را سالم و قوی نگه ... خوری پرواکسید هیدروژن و ۳ قاشق سوپ خوری جوش شیرین را باهم ترکیب کنید. .... ناخنی با ظاهری زیبا بیابید و ببینید که راه رفتن با ناخن هایی سالم و زیبا چه حسی دارد. .... کفش های نوک تیز و تنگ نپوشید چون باعث فرو رفتن ناخن در گوشت پا می شود.
باسلام لک هم باید درمان کنید معمولا از داروهای لایه بردار استفاده می کنیم . ... باسلام جای جوش اگر لک است فقط با دارو و اگر فرورفتگی است با پانچ ولیزر .... میخواستم ببینم ایابعداز میکرو در اثر اضطراب و یا استفاده از مواد غذایی شیرین و چرب بازهم جوش میزنم ..... روی صورتم جای جوش مونده تا حالا 2 بار میکرو درم انجام دادم نتیجه نداشت.

تناسب و زیبایی*** – banoobanoo

banoobanoo.ir/category/تناسب-و-زیبایی/feed/
کاربردهای روغن زیتون برای زیبایی : چسب روغن زیتون برای ناخن‌های شما : اگر ... اين مواد را به خوبي با هم مخلوط كنيد و روي پوست كف سر بماليد و به آرامي حدود ۵ ... براي نرم كردن موها: اگر موهاي شما زبر و خشن است ۳ قاشق غذاخوري روغن زيتون را با ۲ ... سپس ظرف اين روغن‌ها را درون يك ظرف آب در حال جوش قرار دهيد تا روغن‌ها به مرور گرم شوند.

کافه بادی > مقالات > موهای زیر پوستی و جلوگیری از ایجاد آن

www.cafebody.com/articles/.../موهای-زیر-پوستی-و-جلوگیری-از-ایجاد-ن
در خانمها بیشتر در ساق پا مخصوصا به دنبال استفاده از موکن برقی دیده می شود و گاهی ... در صورتی که روی آن جوش زده و دردناک شده است سعی کنید آن را تا زمانی که کاملا از .... نوک موهای زیر پوستی را فشار ندهید، زیرا این کار مشکل را بدتر کرده و دوباره آن را ... همچنین می توانید با یک قاشق چایخوری جوش شیرین و پودر جودوسر و یک قاشق ...

مریم س , برای*** از بین بردن منافذ پوست*** چکار باید کرد؟ - ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › سبک زندگی › آرایش و زیبائی
۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏2 نویسنده
راه های مختلفی برای استفاده از روغن زیتون برای زیبا سازی صورت و دست ... لیموی تازه را با یک قاشق چای خوری جوش شیرین و نصف قاشق چای خوری ... هسته زردآلو را شکسته و با لوسیون بدن ترکیب کنید و هم بزنید تا .... رنگی که نه تنها موجب قرمزی پوست و التهاب پوست سرشان نمی شود بلکه به ترمیم ساقه موها و ضخیم ...

از چه روش موزدایی برای آلت تناسلی استفاده می کنید؟ :: خانواده ...

khbartar.blog.ir/.../از-چه-روش-موزدایی-برای-الت-تناسلی-استفاده-می-کن...
بدنمم از گردنم تا نوک انگشتای پامو موبر میزنم که شکرخدا دیگه موهاش درنمیاد! ... در بخش کلمات کلیدی روی دکتر فرهنگ کلیک کنید . ... طرز استفادشم اینه:اینقده این دکلره رو بزن تا شل شه بعد با دو تا قطره شامپو قاطی کن .... بعد از اپیلاسیون یا اپیلیدی(ریشه ی مو خارج شده)روی موها سنگ پا بکش من کشیدم ..... ۱۵ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۴ شیرین.

کارهایی برای سریع تر شدن رشد مو - بهترین سایت مدو ...

mod20.ir/makeup/498/کارهایی-برای-سریع-تر-شدن-رشد-مو.html
Salon Shaper يک ست بسيار جالب و کامل براي انواع آرايش ناخن .... با نوک انگشتان دست با کمی فشار ماساژ دهید (البته مراقب باشید آنقدر شدید نباشد که خراش ایجاد کند وگرنه جز ساقه موهای شکسته ... مرتباً موها را کوتاه کنید تا موخوره (دو شاخه شدن انتهای مو) رفع شود. .... زیبایی دندان پاها پوست و مو و از بین بردن جوش با جوش شیرین
ماساژ این عصاره در عین حال مانع ریزش مو می‌شود و استفاده از آن سه تا چهار بار در طول هفته اثرات چشمگیری دارد. ... این سه را با هم مخلوط کرده و از آن به عنوان شامپو استفاده کنید. .... از عوامل مهم در زیبا جلوه تر کردن حالت سینه است، برای این منظور می توانید بطور ... در صورتی که بخواهید همزمان شوره سر را نیز درمان کنید گیاه شیرین بیان را ...
۲۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا کسی هم هست که پوستی زیبا، تمیز و بی عیب و نقص را دوست ... این چسب‌ها می‌توانند پوست را در حالتی قرار دهند تا جوش‌های سرسفید را از ... که چطور می‌توانید آن جوش‌های سرسخت را بصورت امن از پوستتان حذف کنید. ... با این کار هنگامی که جوش سر باز می‌کند، میکرب و باکتری‌هایی را از ... جوش شیرین .... مراقبت از پا.

سفید کردن ناخن،چگونه ناخن خود را سفید کنیم؟ - لایت مد

litemode.ir/post/.../سفید-کردن-ناخن،چگونه-ناخن-خود-را-سفید-کنیم؟-.h...
آموزش بافت موی زنانه مجلسی 1395 جدید آموزش بافت ... اضافه کردن جوش شیرین به خمیر دندان برای سفید کردن نتیجه کار را بهتر می کند. 2 . آبلیمو و ... برای سفید کردن ناخن،این دو را با هم ترکیب کنید تا خمیری نرم بدست آید. پوششی از ... 3-اگر کمبود کلسیوم دارید سعی کنید بیشتر شیر بخورید تا دارای ناخن های سالم و زیبا شوید.

زیبایی ظاهری

1271377.blogfa.com/

مقدار بکینگ پودر یا جوش شیرین زیاده بوده است, » مقدار مایعات کمتر یا .... معمولاً پس از اسکراب بهتر است از یک کرم مرطوب کننده استفاده کرد تا رطوبت لازم به .... که خارج از پوست، مو و ناخن قرار می‌گیرند را در خودشان حل کرده و از سطح پوست پاک کنند. .... سفیده تخم مرغ را با همان مقدار الکل سفید مخلوط کنید و آن را با نوک انگشتان خود ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 783
  • باردید دیروز : 901
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 7,476
  • بازدید ماه : 20,453
  • بازدید سال : 55,777
  • بازدید کلی : 410,135
  • کدهای اختصاصی