loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 306 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

کلکل امیر تتلو با مجری ماهواره ای

کمپین بدترین آهنگ سال سالومه سیدنیا مجری من و تو حاشیه ساز شد.

سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاربران درخواست کرد تا بدترین و ضعیف ترین آهنگ سال 94 را برای قسمتی از برنامه خود انتخاب کنند، بعد از اعلام نتایج توسط وی، یکی از آهنگ های تتلو نیز در بین این لیست قرار داشت.


کمپین بدترین آهنگ سال سالومه سیدنیا  ، خواننده ، سالومه سیدنیا
 

کمپین بدترین آهنگ سال سالومه سیدنیا 


دعوای سالومه سیدنیا با تتلو ، سالومه سیدنیا ، مجری ماهواره

دعوای سالومه سیدنیا با امیر تتلو


امیرحسین مقصودلو نیز در واکنش به این لیست با انتشار پستی هوادارانش را برای اعتراض به سالومه سیدنیا تحریک کرد و این اتفاق موجب شد تا پست مجری من و تو بیش از 13 هزار کامنت بگیرد که بیشتر این کامنت ها را طرفداران تتلو منتشر کردند.

مجری ماهواره ، من و تو

کلکل امیر تتلو با مجری من و تو

کمپین سالومه سیدنیا ، من و تو ، کمپین سالومه

اینستاگرام سالومه سیدنیا

پس از این واکنش ها، سالومه سیدنیا این موج کامنت ها را بی جواب نگذاشت و در پستی به محتوای آنها واکنش نشان داد که به علت استفاده از الفاظ رکیک در این پست از گذاشتن تصویر آن معذور هستیم.

دعوای سالومه مجری شبکه من و تو امیر تتلو خواننده رپ ... - تاپ ناز

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
۹ ساعت پیش - سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از بینندگان خواسته بود بدترین آهنگ سال 94 را انتخاب کنند و آهنگ امیر تتلو بدترین آهنگ سال 94 انتخاب شد و ...


دعوای امیر تتلو با مجری من و تو+تصاویر | واکنش شدید طرفداران

www.ghatreh.com/news/nn30651334/دعوای-امیر-تتلو-مجری-تصاویر
۳ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. - ": سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو ب.
امیر تتلو و دعوای امیر تتلو با مجری من و تو و کلکل امیر تتلو و سالومه سیدنیا و ماجرای دعوای امیر تتلو و مجری ماهواره ای را ببینید.
۲ ساعت پیش - اتاق خبر 24: سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره‌ای من و تو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاربران درخواست کرد تا بد‌ترین و ضعیف‌ترین ...

دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو | بروز باش

berozbash.ir/1394/12/15/دعوای-امیر-تتلو-و-سالومه-سیدینا-مجری-من/
۲۵ دقیقه پیش - کمپین بدترین آهنگ سال سالومه سیدنیا مجری من و تو حاشیه ساز شد. سالومه سیدنیا مجری ... دعوای سالومه سیدنیا با تتلو ، سالومه سیدنیا ، مجری ماهواره ...

دعوای امیر تتلو با مجری من و تو+تصاویر - اتاق خبر - irancloob

otaghkhabar.irancloob.net/دعوای-امیر-تتلو-با-مجری-من-و-توتصاویر/
۲ ساعت پیش - اتاق خبر ۲۴: سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره‌ای من و تو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاربران درخواست کرد تا بد‌ترین و ضعیف‌ترین ...

دعوای سالومه مجری شبکه من و تو امیر تتلو خواننده رپ ...

jadidtarinsite.com/دعوای-سالومه-مجری-شبکه-من-و-تو-امیر-تتلو/
۷ ساعت پیش - سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از بینندگان خواسته بود بدترین آهنگ سال ۹۴ را انتخاب کنند و آهنگ امیر تتلو بدترین آهنگ سال ۹۴ انتخاب شد و ...
۶ ساعت پیش - سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از بینندگان خواسته بود بدترین آهنگ سال 94 را انتخاب کنند و آهنگ امیر تتلو بدترین آهنگ سال 94 انتخاب شد و ...
قرار گرفتن اسم امیر تتلو در ضعیف ترین آهنگ سال کمپین سالومه سیدنیا واکنش شدید طرفداران ... کمپین بدترین آهنگ سال سالومه سیدنیا مجری من و تو حاشیه ساز شد.
۵۰ دقیقه پیش - حمله طرفداران امیر تتلو به اینستاگرام سالومه …! سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاربران ...
۱ ساعت پیش - حمله طرفداران امیر تتلو به اینستاگرام سالومه …! سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاربران ...
۱۰ ساعت پیش - امیر تتلو سر چی با سالومه من و تو دعوا کرد؟ ... را داشته اند در آخرین اقدام خود با سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو درگیر شدند. فارغ از اینکه ...

دعوای سالومه مجری شبکه من و تو و امیر تتلو خواننده رپ + ...

feedgah.com/lastnews/.../دعوای-سالومه-مجری-شبکه-من-و-تو-و-امیر-تت/
دعوای سالومه مجری شبکه من و تو و امیر تتلو خواننده رپ +تصاویرسالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از بینندگان خواسته بود بدترین آهنگ سال ۹۴ را انتخاب کنند و ...
۱۴ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.

دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو - یاس کمپ ...

yascamp.ir/دعوای-امیر-تتلو-و-سالومه-سیدینا-مجری-من.html
دعوای امیر تتلو و سالومه سیدینا مجری من و تو ... قرار گرفتن اسم امیر تتلو در ضعیف ترین آهنگ سال کمپین سالومه سیدنیا واکنش شدید طرفداران این خواننده را به همراه ...
۱۱ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - شفاف نیوز | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15969547
۲ ساعت پیش - به گزارش«شفاف»، سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - شفاف - پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...دعوای+تتلو+با+مجری+من...تو%2Bتصا...
۲ ساعت پیش - به گزارش شفاف سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.

امیر تتلو ویکی‌پدیا - آگهی در مطلب ها

ww2.matlabhaa.ir/detail/76c560d63c7f00f4662068ed86acec8e/article/2/
امیر تتلو هم راجب گلشیفته فرهانی شما هم می توانید فیلم و عکس خود را به شماره وایبر. ... هاوفیلم های تتلو کلی فیلم دعوای تتلو و طعمه دعوای امیر تتلو با سالومه دعوا . ... من و تو نه من و شما ♥ چینش خا،من و تو نه من و شما سالومه سیدنیا مجری و تهیه کننده ...
۱۳ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.
واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... امیر مقصودلو که از پرسپولیسی‌ها سرسخت است در این تصویر می‌خواهد عدد ۶ را نشان دهد که ...
دعوای سالومه مجری شبکه من و تو امیر تتلو خواننده رپ +تصاویر, سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از بینندگان خواسته بود بدترین آهنگ سال 94 را انتخاب کنند و ...
۸ ساعت پیش - n\n سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از بینندگان خواسته بود بدترین آهنگ سال 94 را انتخاب کنند و آهنگ امیر تتلو بدترین آهنگ سال 94 انتخاب ...

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - به روز نیوز

berooznews.net/دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-توتصاویر/
۱۳ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی به روز نیوز؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.

ماجرای توهین بیرحمانه سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و تو) به ...

https://www.youtube.com/watch?v=ZRXTglEP3FI
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطCNN PARS
ماجرای توهین بیرحمانه سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی! ..... افشاگری دعوای رضا روحانی و شهرام آذر در استیج شبکه من وتو - Duration: 1:58 ...

میثم ابراهیمی - تنکیو

tenq.ir/p/bc8de2d67a91e68231a0c9cbb86ff5ca03
بارسلونا موفق شد در هفته بیست و هفتم لالیگا با ... دعوای سالومه مجری شبکه من و تو و امیر تتلو خواننده رپ +تصاویر راهنمای سفر نوروزی به مازندران فال روزانه | فال ...

دعوای تتلو با مجری من و تو تصاویر-9صبح|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-تو-تصاویر...
۱۲ ساعت پیش - دعوای تتلو با مجری من و تو تصاویر-9صبح|خبرپو, مرجع اخبار و ... به گزارش 9صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران، سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.
ماجرای توهین بیرحمانه سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی! .... Snowmobile Lift - بهنوش بختیاری از هدیه جالب امیر تتلو به او و همسرش گفت - ... Snowmobile Lift - جنجال و دعوای تازه در بفرمایید شام؛ افشاگری شرکت کنندگان از چهره

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - آفتاب دنا

aftabedena.ir/دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-توتصاویر/
۱۲ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.

دعوای امیر حسین با سالومه | فیسبوک ایران - صفحه اصلی

modara.dj98.ir/list/دعوای+امیر+حسین+با+سالومه.html
به مناسبت سال روز شهادت امير كبیر ایران و یاد او از تشنگی امام حسين ع هنگام ... توهین سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو به احسان علیخانی، کاربران ایرانی با . .... دانلود موزيك ويدئوي جديد و بسيار زيباي امير تتلو به نام بزار تو حال خودم باشم.

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - اقتصادبان

www.eghtesadban.com/events/.../دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-تو-تصاویر
۱۲ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو بر سر تعداد فالوور هایشان در اینستاگرام است. امیر تتلو ... توهین سالومه سیدنیا مجری من و تو به بهرام رادان ...

دعوای لفظی بهنوش بختیاری و امیر تتلو | یک دوست سایت ...

yekdost.ir/tag/دعوای-لفظی-بهنوش-بختیاری-و-امیر-تتلو/
توهین سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی. ... ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو در اینستاگرام ماجرای دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو در ...

دعوای سالومه مجری شبکه من و تو و امیر تتلو خواننده رپ +تصاویر

ondownload.ir › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
دعوای سالومه مجری شبکه من و تو و امیر تتلو خواننده رپ +تصاویر. سالومه سیدنیا مجری زن شبکه من و تو از بینندگان خواسته بود بدترین آهنگ سال 94 را انتخاب کنند و ...

فحاشی مجری شبکه من وتو به احسان علیخانی - آپارات

www.aparat.com/v/.../فحاشی_مجری_شبکه_من_وتو_به_احسان_علیخانی
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... مجری برنامه ماه عسل به یاوه گویی سالومه سیدنیا مجری شبکه من وتو ... سالومه ادم نمیشه حقشه اون از رپر های زیر زمینی اون از تتلو حالا هم این باید یه ...
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته این تنها امیر تتلو نیست که شبکه من و تو هر از چندگاهی به بهانه های ... ماه مبارک رمضان سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه لندنی با توهین ...
۱۲ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - تیتر24

www.titr24.com/News...==/دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-تو+تصاویر
۱۲ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... به گزارش 9صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران، سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه ... برچسب ها: آخرین اخبار ، امیر تتلو ، من و تو.

ماجرای دعوای امیر تتلو و سالومه - freedownload

freedownload.hostik.ir/ماجرای-دعوای-امیر-تتلو-و-سالومه.html
جدیدترین آهنگها مربی کره کلیپ موبایل دعوای تتلو و سالومه ط ... دعوای ... در برنامه ی سالی تاک در شبکه من و تو سالومه آهنگ ... بیشتر. ... توهین سالومه سیدنیا مجری .

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - اخبار زنده

live.safheiran.ir/دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-توتصاویر/
۱۲ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.
رسوایی مجریان شبکه من و تو در تماس تلفنی یک معترض! .... ماجرای توهین بیرحمانه سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی! ... كوبنده پروفسور سميعي به عنايت فاني مجري بي بي سي انگليسي5 اسفند92 · جنجال و دعوای تازه ... کنندگان از چهره واقعی تلویزیون من و تو · بهنوش بختیاری از هدیه جالب امیر تتلو به او و همسرش ...

توهین سالومه سیدنیا مجری من و تو به احسان علیخانی و ماه عسل ...

www.ariapix.net/1394/04/توهین-سالومه-ماه-عسل-احسان-علیخانی.html
سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو در تازه ترین پستش در فیس بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوبش ماه عسل مطلبی را ... امیر رضا یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴.

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر | ایراتو

irato.ir/fa/news/2384010/دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-توتصاویر/
۱۱ ساعت پیش - واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.
۱۲ ساعت پیش - به گزارش 9صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران، سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاربران ...

دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر - مهاجرپلاس

www.news.mohajerplus.com/.../377050_دعوای-تتلو-با-مجری-من-و-تو-ت...
واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالومه سیدنیا مجری شبکه ماهواره ای من و تو با انتشار پستی در ... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر.
دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر. ... تتلو با مجری من و تو+تصاویر. واکنش شدید طرفداران تتلو به کمپین سالومه سیدنیا حاشیه ساز شد. ... حل مشکلات پیچیده بشر با هوش مصنوعی گوگل ..... درگیری شدید امیر تتلو با سالومه +تصاویر. - باشگاه ...
مستند«من وتو زیر ذره بین» Mostanad Manoto Zire Zarehbin. ماجرای توهین بیرحمانه سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و تو) به احسان علیخانی! 05:36 · 86,204 Views · 67 ...
۱۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر توهین سالومه سیدنیا مجری من و تو به بهرام رادان/عکس/صفحه ... واکنش بهاره رهنما به دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو/عکس · برنامه امتحانات نهایی ... سالومه سیدنیا مجری شبکه ضد انقلابی من و تو بعد از توهین به احسان علیخانی.

ماجرای سالومه و تتلو - لینکدونی

up.11skin.ir/ماجرای-سالومه-و-تتلو.html
ماجرای توهین بیرحمانه سالومه سیدنیا (مجری شبکه من و … 29.07.2015 · ماجرای توهین ... امیر تتلو به او و ... مصاحبه با سالومه مجری شبکه من و تو ...بیشتر. ... سه تا دخیه عاشق اردلان طعمه - جریان دعوای بین امیر تتلو اردلان طعمه و سعید اس جی - فقط .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 822
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,475
  • بازدید ماه : 3,475
  • بازدید سال : 101,885
  • بازدید کلی : 456,243
  • کدهای اختصاصی