loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 239 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

دستگیری چنگیز جنگلی

اوایل هفته گذشته ماموران اداره اطلاعات و امنیت شهرستان کردکوی گلستان از طریق گزارش های مردمی مطلع شدند مردی با انتشار فیلمی در تلگرام برای اوباش مازندران بخصوص شاه مازندران رجزخوانی کرده و در حالی که قمه ای در دست دارد، او را به مبارزه دعوت کرده است.

 

در ادامه با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت این مرد آغاز شد تا این که ماموران به سرنخ هایی دست یافتند مبنی بر این که او مرد 27 ساله ای به نام چنگیز بوده که به «جنگلی» معروف است و از اوباش استان گلستان است.

 

تحقیقات نشان می داد وی چند بار به دلیل شرارت هایش دستگیر شده است. با مشخص شدن هویت مرد شرور، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ماموران وقتی راهی خانه او شدند، دریافتند متهم همزمان با انتشار فیلم، متواری شده است.

 

او مدام مخفیگاه های خود را تغییر می داد تا این که دو روز پیش ماموران آخرین مخفیگاه او را که کلبه ای جنگلی در اطراف شهرستان کردکوی بود، شناسایی کردند. متهم سرانجام در خواب غافلگیر و دستگیر شد.

 

سرهنگ محمود علی فر، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در این باره گفت: زمانی که ماموران قصد داشتند به وی دستبند بزنند، متهم که به آخر خط رسیده و ابهت پوشالی خود را شکسته شده می دید، شروع به التماس و گریه کرد. متهم با انتقال به مرکز پلیس بازجویی شد و اعتراف کرد هدفش از فیلم منتشر شده در تلگرام فقط قدرت نمایی و رجزخوانی برای اراذل و اوباش مازندران بوده است و گمان نمی کرده با انتشار این فیلم به دردسر افتاده و مجبور شود زندگی مخفیانه ای در جنگل داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

چنگیز جنگلی تلگرام دستگیر شد - نمناک

namnak.com/27834-چنگیز-جنگلی.html
۱ ساعت پیش - شرور 27 ساله معروف به چنگیز جنگلی که با انتشار فیلمی در تلگرام برای شاه مازندران رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.

ایران خبر - چنگیز جنگلی رجزخوان دستگیر شد + عکس

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/.../چنگیز-جنگلی-رجزخوان-دستگیر-عک...
۱۵ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
۴۶ دقیقه پیش - شرور 27 ساله معروف به چنگیز جنگلی که با انتشار فیلمی در تلگرام برای شاه مازندران رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.

چنگیز جنگلی تلگرام دستگیر شد - تیتر24

www.titr24.com/News...==/چنگیز-جنگلی-تلگرام-دستگیر-شد
۱۶ دقیقه پیش - چنگیز جنگلی و دستگیری چنگیز جنگلی و شرور معروف گلستان و رجزخوانی اوباش و رجزخوانی برای شاه مازندران را در نمناک بخوانید.


چنگیز جنگلی تلگرام دستگیر شد | News File

newsfile.ir/news/چنگیز+جنگلی+تلگرام+دستگیر+شد
شرور 27 ساله معروف به چنگیز جنگلی که با انتشار فیلمی در تلگرام برای شاه مازندران رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.

دستگیری چنگیز جنگلی همانند شاه مازندران - رکنا

www.rokna.ir/news/21762/دستگیری-چنگیز-جنگلی-همانند-شاه-مازندران
۱۶ ساعت پیش - رکنا: شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام برای اراذل و اوباش مازندران رجز خوانی ... این متهم در کلیپی با معرفی خود به اسم چنگیز جنگلی، اقدام به رجزخوانی برای شاه ... شاه مازندران در یکی از روستاهای بابل دستگیر شد.
۱۶ ساعت پیش - شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام برای اراذل و اوباش مازندران، رجز خوانی کرده بود سرانجام در کلبه جنگلی در خواب دستگیر شد.
۲۷ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
۴۳ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
۴۷ دقیقه پیش - چنگیز جنگلی که با انتشار کلیپ قدرت‌نمایی خود برای اراذل و اوباش دیگر رجزخوانی ... متهم پس از دستگیری مدعی شد بعد از رجزخوانی اراذل و اوباش مازندران و انتشار فیلم آنها ... پایان رجزخوانی چنگیز جنگلی در تلگرام +عکس, فردا.

چنگیز جنگلی رجزخوان دستگیر شد + عکس

otaghkhabar.irancloob.net/چنگیز-جنگلی-رجزخوان-دستگیر-شد-عکس/
۳۱ دقیقه پیش - چنگیز جنگلی رجزخوان دستگیر شد + عکس ... مطلع شدند مردی با انتشار فیلمی در تلگرام برای اوباش مازندران بخصوص شاه مازندران رجزخوانی کرده و ...

تلگرام “چنگیز جنگلی” کردکوی را به چنگال قانون انداخت+عکس

www.golestan24.com/.../23318-تلگرام-چنگیز-جنگلی-کردکوی-را-به-...
۱۱ ساعت پیش - تلگرامچنگیز جنگلی” کردکوی را به چنگال قانون انداخت+عکس ... در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس اطلاعات شهرستان کردکوی دستگیر شد.
۲۲ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.

چنگیز جنگلی دستگیر شد! - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/.../102233-چنگیز-جنگلی-دستگیر-شد.html
۲۰ ساعت پیش - مرد جوانی که با انتشار کلیپ قدرت‌نمایی خود برای اراذل و اوباش دیگر رجزخوانی کرده‌ بود، دستگیر شد. به گزارش آخرین نیوز به نقل از آنا، هفته ...
شرور استان گلستان، معروف به چنگيز جنگلي که با انتشار فيلمي در تلگرام باعث ايجاد رعب و وحشت شده بود، دستگير شد. اين متهم در کليپي با معرفي خود به اسم ...

تلگرام “چنگیز جنگلی” - رادکانا – خبرگزاری شهرستان کردکوی

radkana.ir/تلگرام-چنگیز-جنگلی-کردکوی-را-به-دام-ان/
۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرامچنگیز جنگلی” کردکوی را به دام انداخت/رجزخوان در پاسخ به اوباش ... غافلگیرانه توسط پلیس اطلاعات شهرستان کردکوی دستگیر شد.
۲۰ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد. مطلب در سایت اصلی ...

خبر هوشمند | دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان در خواب ...

khabarhoshmand.com/item-25702-دستگیری-چنگیز-جنگلی-شرور-گل...
۱۶ ساعت پیش - شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام برای اراذل و اوباش مازندران، رجز خوانی کرده بود سرانجام در کلبه جنگلی در خواب دستگیر شد.

پایان رجزخوانی چنگیز جنگلی در تلگرام | تلگرام

33talayehdar.ir/پایان-رجزخوانی-چنگیز-جنگلی-در-تلگرام2016-03-0/
۱ روز پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
۱۶ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
خبرگزاری میزان- شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام برای اراذل و اوباش مازندران، رجز خوانی کرده بود سرانجام در کلبه جنگلی در خواب دستگیر شد.

پایان رجزخوانی چنگیز جنگلی در تلگرام +عکس - آفتاب - ...

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...چنگیز+جنگلی...تلگرام%2Bعکس...
۱۲ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
۲ دقیقه پیش - جهان خبر اخبار پایان رجزخوانی چنگیز جنگلی در تلگرام+تصویر مرد شرور ... برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
۲ ساعت پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.

چنگیز جنگلی دستگیر شد! - SPI News

spinews.ir/accident/9091-چنگیز-جنگلی-دستگیر-شد.html
۱۷ ساعت پیش - مرد جوانی که با انتشار کلیپ قدرت‌نمایی خود برای اراذل و اوباش دیگر رجزخوانی کرده‌ بود،

«چنگیز جنگلی» بازداشت شد | خط برتر

www.khatebartar.com/news/466217/چنگیز-جنگلی-بازداشت-شد
۱۶ دقیقه پیش - چنگیز جنگلی که با انتشار کلیپ قدرت‌نمایی خود برای اراذل و اوباش دیگر رجزخوانی کرده‌ بود، دستگیر شد.
۱۱ دقیقه پیش - پایان رجزخوانی چنگیز جنگلی در تلگرام عکس-رادیو سهام|خبرپو, مرجع اخبار ... السفیر: کشتی حامل سلاح به مقصد لبنان در یونان توقیف شد ... چالش تلگرامی چهار هفته مهربانی برای کمک به خیریه ها ... فیلم/ لحظۀ دستگیری سران داعش.
۲۱ ساعت پیش - طلا،یاقوت و مرواریدهایی که بر روی ارزانترین خودروی جهان کار شده اند، آن را به گرانترین خودروی کوچک جهان ... چنگیز جنگلی تلگرام دستگیر شد ...
۲۲ دقیقه پیش - مرد شرور معروف به «چنگیز جنگلی» که با انتشار فیلمی در تلگرام برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.

حوادث - روزنامه مردم سالاری - سرفصل

mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=37083
۸ ساعت پیش - به گزارش ميزان، شرور استان گلستان، معروف به چنگيز جنگلي که با انتشار فيلمي در تلگرام باعث ايجاد رعب و وحشت شده بود، دستگير شد. اين متهم ...

پایان رجزخوانی چنگیز جنگلی در تلگرام + عکس - واضح

vazeh.com/n13406710/پایان-رجزخوانی-چنگیز-جنگلی-در-تلگرام-عکس
۲ ساعت پیش - پایان رجزخوانی چنگیز جنگلی در تلگرام + عکس-مرد شرور معروف به «چنگیز ... برای «شاه مازندران» رجزخوانی کرده بود در کلبه جنگلی خود دستگیر شد.
دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان در خواب / مخفی شدن متهم پس از رجز خوانی برای شاه مازندران در کلبه جنگلیشرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در ...

آنا | اجتماعی

www.ana.ir/service/33
چنگیز جنگلی دستگیر شد/ رجز‌خوانی در فضای مجازی. مرد جوانی که با انتشار کلیپ قدرت‌نمایی خود برای اراذل و اوباش دیگر رجزخوانی کرده‌ بود، دستگیر شد.

باند چنگیز منهدم شد - صفحه اصلی - شما نیوز

shomanews.com/NewsDetail/548372/باند-چنگیز-منهدم-شد
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: 6 عضو دستگیر شده این باند خانوادگی ... کشف و ضبط شد و «چنگیز» سرکرده این باند به‌همراه 5 نفر دیگر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند. برچسب ها شمانیوز,خبر,حوادث · در گروه تلگرامی شما نیوز عضو شوید ... وجود بانک ژن و موزه طبیعی در مناطق جنگلی مازندران ...

خراسان | شماره :19207 | تاریخ 1394/12/12

khorasannews.com/Newspaper/Page/19207/13/494267/0
۹ ساعت پیش - دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان. شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام برای اراذل و اوباش مازندران، رجز خوانی ... حالی که متهم خواب بود، او را دستگیر کردند؛ متهم پس از دستگیری مدعی شد بعد از رجز خوانی اراذل و ...
۱۷ ساعت پیش - دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان در خواب / مخفی شدن متهم پس از رجز خوانی ... شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام برای اراذل و اوباش مازندران، رجز خوانی کرده بود سرانجام در کلبه جنگلی در خواب دستگیر شد.

ایران دومین کشور مخاطب تلگرام/ هیچ سایت همسریابی مجوز ندارد

www.khabaronline.ir/(X(1)S(quljallu5cjgzxuqjiq1rqr3))/detail/.../Police
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... فتا مطرح شد که بر اساس آمارها، ایران دومین کشور مخاطب تلگرام در جهان است. ... باند «چنگیز» دستگیر شد؛ دو زن و چهار مرد/ اتهام؛ توزیع مواد مخدر در ...

تصاویری از دستگیری باند چنگیز اپارات - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=تصاویری+از+دستگیری+باند+چنگیز...
انهدام باند «چنگیز» در عملیات شبانه پلیس پایتخت. سردار علی مویدی در ... باند «چنگیز» دستگیر شد؛ دو زن و چهار مرد/ اتهام؛ توزیع مواد مخدر در فرحزاد و ملاصدرا ..... کانال عکس دختران خوشگل ایرانی در تلگرام ... ماجرای قتل دختر جوان در جنگل نور.

دستگیری - عصر بانک

asrebank.ir/tag/دستگیری
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری باند موسوم به «چنگیز» در عملیات ... دختر نوجوان نمی‌دانست عاقبت دوستی خیابانی و تلگرامی با پسر جوان، او را تا یک قدمی ... پسری که به اتهام قتل مادری جوان در جنگل نکا به قصاص محکوم شده بود، روز ...
15:23 -مجموعه «دنگ و فنگ روزگار» به نوروز ۹۶ موکول شد / بانی فیلم · 15:22 ...... دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان در خواب / مخفی شدن متهم پس از رجز خوانی برای شاه مازندران در کلبه جنگلی - شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام ...

باند «چنگیز» دستگیر شد؛ دو زن و چهار مرد/ اتهام؛ توزیع مواد ...

feedgah.com/lastnews/.../باند-چنگیز-دستگیر-شد-دو-زن-و-چهار-مرد-ات/
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باند «چنگیز» دستگیر شد؛ دو زن و چهار مرد/ اتهام؛ توزیع مواد مخدر در فرحزاد و ملاصدرا. ... و در سراسر تپه های کوهستانی و جنگل های سرزمین مادریش سفری پایان ..... به مرد مورد مكالمه در تلگرام منتشر شده كه گفته این کلیپ جعلی است.

زمین خوار ونک دستگیر شد

https://www.parsine.com/fa/news/248866/زمین-خوار-ونک-دستگیر-شد
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام کانال های غیر اخلاقی را مسدود کرد ... زمین خوار ونک دستگیر شد ... در دادسرای مبارزه با زمین‌خواری مطرح شد که مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

آخرین نواده چنگیز زنده شد! (عکس) - اخبار گوناگون - پگاه آنلاین

various.pegahonline.ir/news/.../آخرین-نواده-چنگیز-زنده-شد-عکس/
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - (عکس)اخبار گوناگون ، آخرین نواده چنگیز زنده شد! ... روز گذشته از زندان متواری شدند و قبل از 4 بعدازظهر همان روز شناسایی و دستگیر شدند. ...... چند وقتی می‌شود که در کانال‌های تلگرام فیلمی از قدرت نمایی اراذل و اوباش شمال کشور تولید و پخش می‌شود. ..... تصادف وحشتناک مرگبار در سه راه پارک جنگلی کردکوی + تصاویر.

جنگل - شرق پرس

www.sharghpress.com/tag/جنگل/
جدیدترین خبر از دستگیری متجاوزین به عنف در قزوین. شرق پرس: انصاری با اشاره به خبر دستگیری 10 شرور که در منطقه باراجین مرتکب تجاوز به عنف شده بودند، گفت: ... به گزارش شرق پرس, گروههای مردم نهاد در جنگلهای گلوگاه همچنان به فعالیت خود در .... در سمنان · پسر پرحاشیه تلگرامی آزاد شد · روزنامه های یکشنبه ۹ اسفند / تصاویر ...

تاریخ ایران/قاجار - ویکی‌کتاب

https://fa.wikibooks.org/wiki/تاریخ_ایران/قاجار
ایشان تبار خود را به کسی به نام قاجار نویان می‌رساندند که از سرداران چنگیز بود. نام این قبیله ریشه در عبارت آقاجر به معنای جنگجوی جنگل دارد. ... اولین کارخانه‌های تولید انبوه، تولید الکتریسیته، چاپخانه، تلگراف، تلفن، چراغ برق، .... داشت ولی با خیانت حاکم بم دستگیر شد و در راین به فرستادگان آقامحمدخان تحویل داده شد و شاه قاجار ...
۷ ساعت پیش - اینستاگرام تویتر فیسبوک تلگرام. شماره ٨٠٠ ... آدم‌ربای متواری در دام پلیس گرفتار شد ... دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان در خواب.
... طباطبایی (۱) · زندگانی عبید زاکانی · زندگانی شیدا محمدی · زندگانی میرزا کوچک خان جنگلی ... [ پشتیبانی آنلاین تلگرام ] ... او پس از آنکه حاکم بلا منازع مغولستان شد ملقب به چنگیز خان گردید و شروع به تهاجم به دیگر ... در سال ۱۱۸۲ او در جریان یک حمله توسط بجارتسکولارها که از متحدین قدیمی پدرش بودند دستگیر شد و به عنوان یک ...

تریلر رسمی The Legend of Tarzan 2016 منتشر شد | دانلود ...

movieoffice-rzb.2016freedownload.tk/page-58060.html

این انیمیشن درباره پسری بود که در جنگل توسط گوریل ها بزرگ شده و مانند آنها رفتار می ... دانلود رایگان نرم افزار هک تلگرام + آموزش هک تلگرام در 30 ثانیه ... عامل انتشار تصاوير خصوصي در ورامين دستگير شد · انتقام سايبري خواستگار عاشق پيشه! ..... سال Û²Û°Û±Û²-Û²Û°Û±Ûµ آمریکا | حکایت شاهین چنگیز خان ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 931
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 20,946
  • بازدید سال : 56,270
  • بازدید کلی : 410,628
  • کدهای اختصاصی